  • 1. Data: 2003-02-23 21:18:06
    Temat: Czy PKO SA jest dobrym bankiem?
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

  • 2. Data: 2003-02-23 21:20:57
    Temat: Re: Czy PKO SA jest dobrym bankiem?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 3. Data: 2003-02-23 21:26:28
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

  • 4. Data: 2003-02-23 21:49:38
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b3bdqh$3cb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Czy PKO SA jest dobrym bankiem?

  • 5. Data: 2003-02-23 22:11:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    piotr wrote:
    > Pekao SA

    Teraz pewnie przydalaby sie definicja co to wg. ciebie jest dobry
    bank, ale w skrocie - tak to dobry - bezpieczny bank, ale przy tym
    relatywnie drogi.
    Ma dobra oferte produktowa - ale znajdziesz lepsze i tansze
    Ma duzo bankomatow - ale to samo.

    Ten bank akurat na tej liscie nie jest zbytnio lubiany.

    Powiem tak - jak nie znajdziesz dla siebie ciekawszej alternatywy -
    mozesz korzystac :)

  • 6. Data: 2003-02-23 22:38:25
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Michał 'Amra' Macierzyński,
    w wiadomości <b3bgrr$q40$1@news.onet.pl> z 2003-02-23 23:11:02
    przeczytałem:

    > Teraz pewnie przydalaby sie definicja co to wg. ciebie jest dobry
    > bank, ale w skrocie - tak to dobry - bezpieczny bank, ale przy tym
    > relatywnie drogi.

    zbiurokratyzowany, o wiele za wielu klientow 'tradycyjnych' (kolejki),
    brak odmiejscowienia, slaby poziom uslug internetowych, dlugie procedury
    zalatwiania konta www, wymiany tokena czy zmiany hasla internetowego
    (wszystko przez oddzial posredniczacy). koszt utrzymania 'rozsadnego'
    konta (eurokonto) zwieksza sie z szybkoscia swiatla :)
    najnizsze odsetki od oszczednosci, wysokie koszty kredytow, znaczna (2%)
    oplata roczna za kredyt w koncie. obowiazkowe i platne ubezpieczenie kart.
    od transakcji mastercardem prowizje platne przez klienta.
    wygodny dostep teleserwisem, pozne ksiegowanie wplywow, szybkie znikanie
    kasy z przelewow wyslanych teleserwisem.

    > Ma dobra oferte produktowa - ale znajdziesz lepsze i tansze

    znajdzie duzo lepsze i wyraznie tansze, a nawet bezplatne.

    > Ma duzo bankomatow - ale to samo.

    w tym euronet. i wlasne ofkors.

    > Ten bank akurat na tej liscie nie jest zbytnio lubiany.

    wlasnie sie rozstalem po 3 latach korzystania. powiedziec, ze nie zaluje
    decyzji - to za malo. jestem happy. :)

    > Powiem tak - jak nie znajdziesz dla siebie ciekawszej alternatywy -
    > mozesz korzystac :)

    a ze oferte lepsza latwo znajdziesz - lepiej odpusc. ;-)
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Albion - Track07

  • 7. Data: 2003-02-23 22:49:32
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Laik <g...@b...pl> wrote in news:ha4cpr16rwpt$.dlg@mikrosoft.kom:

    /ciach.../

    > od transakcji mastercardem prowizje platne przez
    > klienta.

    Zalezy ktory MC !

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-02-24 06:06:51
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > oplata roczna za kredyt w koncie.

    A gdzie nie ma ?

    >obowiazkowe i platne ubezpieczenie kart.

    Jedynie za maestro i też wliczonę w cenę eurokonta.

    > od transakcji mastercardem prowizje platne przez klienta.
    > wygodny dostep teleserwisem, pozne ksiegowanie wplywow, szybkie znikanie
    > kasy z przelewow wyslanych teleserwisem.

    Ok, ale równie szybkie księgowanie w banku docelowym :-)

    > w tym euronet. i wlasne ofkors.

    Jaki bank (biorąc pod uwagę euronety i własne) ma więcej bankomatów niż Pekao ?
    PKO BP ?

    Grzegorz

  • 9. Data: 2003-02-24 07:34:44
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,
    w wiadomości <b3ccqe$go1$1@atlantis.news.tpi.pl> z 2003-02-24 07:06:51
    przeczytałem:

  • 10. Data: 2003-02-24 07:40:18
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Ten bank akurat na tej liscie nie jest zbytnio lubiany.
    >
    > Powiem tak - jak nie znajdziesz dla siebie ciekawszej alternatywy -

    Inne banki są też bezpieczne. Ostatnią rzeczą, którą bym zrobił to skorzystanie
    z "usług" Pekao SA. Tensor1.
    PS. Dlaczego, to poczytaj dyskusje na tej liście.