  • 1. Data: 2006-07-26 14:27:49
    Temat: Czy AIGO raportuje do BIK?
    Od: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>

    Witam, czy ma ktos aktualne i w miare pewne informacje, czy AIGO
    raportuje do BIK?

  • 2. Data: 2006-07-26 15:44:11
    Temat: Re: Czy AIGO raportuje do BIK?
    Od: "<.:.>kriss<.:.>" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "ctx" <a...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Witam, czy ma ktos aktualne i w miare pewne informacje, czy AIGO
    > raportuje do BIK?

    a co placic sie nie chce?

  • 3. Data: 2006-07-26 19:21:18
    Od: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>

    <.:.>kriss<.:.> napisał(a):
    > Uzytkownik "ctx" <a...@p...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > a co placic sie nie chce?

    Wrecz przeciwnie, chce mi sie, tylko nie chce zeby bylo to widoczne w
    bik,
    nie wiesz dlaczego pytam, wiec daruj sobie chamskie komentarze.

    Z powazaniem, ctx.

  • 4. Data: 2006-07-26 19:36:13
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    chamskie

    WTF????

    Darek

  • 5. Data: 2006-07-26 19:47:20
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > chamskie
    > WTF????

    Wybacz mu ... okres ma :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-07-27 06:31:13
    Od: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>

    Ok, moze nie powinienem tak. Ale wkurza mnie, gdy ktos tak od razu
    wyciaga wnioski, nic nie wiedzac.
    Po prostu potrzebuje gotowki, i niekoniecznie chce, zeby bank w ktorym
    splacam kredyt mieszkaniowy o tym wiedzial (w umowie mam klauzule, ze
    jesli obnizy sie moja zdolnosc kredytowa, to moga rozwiazac umowe - i
    ze bank zastrzega sobie prawo do okresowego sprawdzania mojej zdolnosci
    - w BIK).

    That's all.

  • 7. Data: 2006-07-28 16:07:58
    Od: "<.:.>kriss<.:.>" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ctx" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > jesli obnizy sie moja zdolnosc kredytowa, to moga rozwiazac umowe - i
    > ze bank zastrzega sobie prawo do okresowego sprawdzania mojej zdolnosci

    i dzieki temu nie mozna sie zadluzyc po uszy a potem plakac ze nie ma kasy
    na splate. poza tym kazdy kto ma konto logicznie pojdzie do swojego banku i
    tam poprosi o pozyczke bo z reguly sa lepsze warunki a jesli wlasny bank ci
    nie da kolego to znaczy ze balansujesz na granicy swojej zdolnosci a za
    kazdy zly kredyt musi placic 10 dobrze splacajacych i tyle.
    Info w BIK laduje.