  • Data: 2012-05-17 19:39:58
    Temat: Re: Co najbardziej wkurza przy bankomacie
    Od: "Robert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" napisał:
    > 3. Ekran nieczytelny w słońcu (najczęściej euronet) bo jest jakiś filtr.

    Owszem - często wkurza. Przyjmując proponowaną w wątku skalę, dałbym nawet
    8.

    > 4. Pytanie o język, hello mamy 21 wiek, karta powinna mieć domyslne
    > locale, jak bankomat nie ma tego locale powinien wyświetlić komunikaty po
    > angielsku.

    Tego kompletnie nie kumam - że niby dlaczego po angielsku?!
    Żyjemy w polskojęzycznym kraju - zdecydowanie powinien być polski (jeśli owe
    locale nie funkcjonuje).
    Nie chodzi tu o jakieś moje problemy z ingliszem - chodzi o zasadę. Dlaczego
    babcia z dziadkiem mają na stare lata wkuwać inglisz, żyjąc w Polsce?!
    Tu dałbym 1, góra 2.

    > 5. Dluzsze niz 1 sek. "Sprawdzanie" karty z czipem. Jeżeli do tego
    > sprawdzania nie jest potrzebny pin to przecież mogłby sprawdzać w tle
    > podczas pytania o pin.

    Słusznie - czasem trwa to irytująco długo. Dałbym jakieś 8.

    > Społeczne:
    > 4. Przeliczanie wydanych banknotów (...)
    > 5. Marnowanie czasu na drukowanie potwierdzenia (...)

    Te dwa punkty biją na głowę całą resztę. Krew mnie zalewa w takich
    sytuacjach ;-)
    Daję 10! ;)