  • Data: 2012-05-17 19:21:28
    Temat: Re: Co najbardziej wkurza przy bankomacie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...

    >A skąd miałby wiedzieć że PIN nieprawidłowy? Bankomat tego od razu nie
    >sprawdza, przynajmniej w przypadku kart tylko magnetycznych.

    Nie znam protokołu komunikacji bankomatu z bankiem/centrum rozliczeniwym
    czy innym czymś co zezwala bankomatowi na transakcję. Jeżeli weryfikacja
    następuje dopiero przy próbie realizacji to trudno, ale odrobinę czasu to
    marnuje.
    Móglby najpierw kazał wybrać czego od niego chcę a na końcu poprosił o PIN.
    Niczego to nie zmienia ale mniej bym się złościł. Taka ludzka ułomność.... Tak
    jak zapominanie PINu.

    Arek