  • 11. Data: 2010-01-21 07:50:54
    Temat: Re: Co jest z tą listą ? [było: [lokaty OF] Komuś się popsuła szklana kula i znajomości]
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-20 19:57, Marcin Mokrzycki wrote:

    > Posta pisał Diseq:
    > A co ciekawsze, 13 stycznia, czyli tydzień temu zamieścił sprostowanie:
    >
    > On Wed, 13 Jan 2010 16:43:01 +0100, Diseq wrote:
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/e
    381c625efc58207

    A ja tego w ogóle nie dostałem !

    To już któryś raz, jak dowiaduję się, że do serwera news nie dociera
    post.
    Nie dostaję wszystkich postów:
    (a) cześć grupy pisze na googlach a bramka google<->news nie działa
    jak należy ?
    (b) serwer TPSA nie ma kompletu ?
    (c) mój thunderbird nie zauważa postów ?

    Kto ma jeszcze taki efekt i jak to tłumaczy ?

    Pozdr.

    witrak()

  • 12. Data: 2010-01-21 08:26:05
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hj911d$sle$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Mylisz mnie z wiatrakiem :-|

    :)

  • 13. Data: 2010-01-21 08:28:08
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hj915m$hr2$1@atlantis.news.neostrada.pl

> [...]
    > (b) serwer TPSA nie ma kompletu ?
    > (c) mój thunderbird nie zauważa postów ?
    > Kto ma jeszcze taki efekt i jak to tłumaczy ?

    Ja również to obserwuję - nie dostałem postu o którym mowa.
    Jedyne wyjście z sytuacji to porzucenie bramek i przerzucenie się na
    pospolity czytnik - thunderbird, outlook itp.

  • 14. Data: 2010-01-21 09:36:08
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-21 09:28, Valdi wrote:
> [...]
    > Jedyne wyjście z sytuacji to porzucenie bramek i przerzucenie się na
    > pospolity czytnik - thunderbird, outlook itp.

    Ale ja właśnie używam czytnika w THB - wygląda na to, że serwer TPSA
    nie dostał tego maila, a zatem bramka google<->news szwankuje...

    witrak()

  • 15. Data: 2010-01-21 10:00:44
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    witrak() pisze:

    > Ale ja właśnie używam czytnika w THB - wygląda na to, że serwer TPSA nie
    > dostał tego maila, a zatem bramka google<->news szwankuje...
    >
    > witrak()

    Serwery news (NNTP) też robią co chcą (Tzn co chce admin). Od zawsze
    używałem klienta news i serwera nntp (różnych). Ale np. odkąd
    przesiadłem się na łącze Netii i korzystałem z ich news.internetia.pl,
    to też się dziwiłem dlaczego nikt nie odpowiada na moje posty. Aż do
    momentu, kiedy odkryłem, że ten serwer ma ustawione uplink > /dev/null

    Teraz wiszę na onet (trzeba niestety się logować) i jest jako-tako.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 16. Data: 2010-01-21 18:00:12
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2010-01-21 11:00, bzdreg wrote:

> [...]
    > momentu, kiedy odkryłem, że ten serwer ma ustawione uplink > /dev/null
    >
    > Teraz wiszę na onet (trzeba niestety się logować) i jest jako-tako.

    Ale onet w ogóle nie ma wiadomości Diseq. Widzę post glaukona i
    Valdiego. Może po prostu oryginał został usunięty z task.gda.pl i inne
    serwery to respektują i same usunęły, a Google zachował na stałe.