  • Data: 2004-10-20 22:28:46
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm może i tak, ale już dwa razy widziałem dziwną minę sprzedawcy, jak na
    > terminalu pojawił się napis "Konieczny kontakt telefoniczny" czy
    > "Autoryzacja telefoniczna" (coś w tym stylu). Kasjerka rzecz jasna do
    > bólu próbowała zautoryzować kartę elektronicznie, a terminal do bólu
    > odpowiadał to samo. Raz skończyło się to wyciągnięciem innej karty z
    > portfela, a raz wyciągnięciem pliku banknotów...

    i tak naprawdę to jest problemem - niedoinformowani sprzedawcy (nie wiedzą co
    robić, gdzie dzwonić,a czasem jak już się dodzwonią co centrum
    autoryzacyjnegi i dostaną kod autoryzacji to zamiast go wklepac ręcznie...
    przeciągają ponownie kartę, co kończy się oczywiście kolejnym żądaniem
    kontaktu telefonicznego), a czasami nawet gdy wiedzą jak postąpić, to im się
    po prostu nie chce dzwonić (choć procedury na które się godzą w momencie
    instalacji POS'a nakazują kontakt telefoniczny w takiej sytuacji)