  • Data: 2004-10-20 22:02:05
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tom Miskiewicz napisał(a):
    > Nie kapuje o co Ci chodzi... A co robisz z Visa albo MasterCard? Nie
    > mow mi tylko, ze w Polsce sklepy i stacje bezynowe nie akceptuja
    > Amexa!

    Większość nie akceptuje. AmEx jest akceptowany (chyba) tylko w
    terminalach PolCardu. A cała reszta (eService, CKC Pekao, BZ WBK, Citi)
    niestety nie akceptuje.

    Widzisz, dla Polaków Niemcy to dziwny kraj, bo nie można tam komfortowo
    posługiwać się Visą (a i z MasterCardem są ponoć problemy). Co kraj to
    obyczaj ;-)

    --
    Marek