eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCity Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki › Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
  • Data: 2004-10-20 22:12:55
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Seba" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > A to już chyba problem z bankiem-wystawcą karty, a nie samej Visy...
    > Mówisz: Citi? Oni chyba tak już mają: dla TWOJEGO bezpieczeńśtwa blokują
    > kartę w przypadku podejrzanych ich zdaniem transakcji (czyli głównie
    > zagranicznych). Tak przynajmniej robi polski CitiBank Handlowy (patrz:
    > archiwum grupy). Może Citi DE ma podobne zwyczaje?

    przed zablokowaniem karty zawsze się kontaktują aby potwierdzić transakcję, a
    jak kontakt się nie uda to karta NIE JEST BLOKOWANA - jest zakładany tzw
    referral (czyli wymuszony kontakt telefoniczny sprzedawcy z bankiem celem
    ustnej autoryzacji podczas transakcji). A to jest znacząca różnica...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1