  • Data: 2004-01-30 22:14:00
    Temat: Re: Citibank-wazne informacje nt. konta :) UWAGA !!
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ygreko" <y...@n...space.pl> wrote in message
    news:bvbs69$80$1@korweta.task.gda.pl...

    > tak, zwlaszcza nie musza byc widoczne dla klienta, ktoremu nagle z konta
    > zniknie spora suma gotowki :)
    >
    > podoba mi sie twoj tok rozumowania -- niewidoczne dla klienta
    zabezpieczenia
    > :)))
    > dobra dawka humoru :)))

    A jaki brak wyobrazni ;). Zapewne gdy wchodzac do jakiegos banku nie
    zauwazysz przy wejsciu uzbrojonego straznika to bedziesz sadzil, ze bank nie
    jest chroniony ;). A metody moga byc rozne, w jednym banku bedzie to
    straznik ktorego odrazu zauwazysz. W innym nie zobaczysz go, ale moze
    zobaczysz jeszcze jedne drzwi przy wyjsciu, a w banku kilka kamer. W jeszcze
    innym nie zauwazysz niczego, ale niekoniecznie swiadczy to o tym, ze latwo
    jest stamtad ukrasc pieniadze ktore zdeponowales ;).
    Podobnie jest w bankowosci elektronicznej. W jednym banku bedziesz korzystal
    z kilku hasel za ktorych poufnosc bedziesz calkowicie odpowiadal. W innym
    banku bedziesz mial 1 haslo i limit transakcji. A w kolejnym bedzie
    stosowany monitoring wylapujacy 'nietypowe' transakcje. Konfiguracja metod
    ochrony zdeponowanych srodkow moze byc rozna. Najwazniejsze zeby
    bezpieczenstwo bylo wystarczajace.

    Maciej