  • Data: 2004-01-28 20:33:37
    Temat: Re: Citibank-wazne informacje nt. konta :) UWAGA !!
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > Rozumiem, ze Ty jestes tym administratorem i wiesz kto interweniowal, a kto
    > nie...

    Nie zmienia to faktu, iż strona wisiała aż do dzisiejszego rana (chyba 9.00).
    Nie ma to jak profesonalny mailing citi i jego zabezpieczenia. Można czuć się
    bezpiecznie ;-))

    > Skad masz takie informacje? Interferjs webowy to nie caly system
    > transakcyjny. Mam wrazenie, ze jest jeszcze kilka innych zabezpieczen iale
    > nie zawsze musza byc one widoczne dla klienta...

    Skoro tak mówisz, to chyba wiesz najlepiej... W każdym razie nie potrzeba znać
    nic więcej poza iPINem i nr karty, żeby zalogowac sie i dokonać przelewu.