eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :) › Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
  • Data: 2008-01-21 17:46:46
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Mithos" fmvqvm$cs9$...@n...onet.pl

    > Nie no wiesz, niby to jest glupota ale jesli ktos duzo placi karta to
    > taka np. KK mBanku po miesiacu wyglada tragicznie (a duplikat kosztuje).

    Aha... Czyli jednak moja zagadka z połowy sierpnia nie jest nietaktem:

    Bankowość po polsku -- na siedem liter, pierwsza p, ostatnia a, trzecia m.
    (albo inaczej -- ktoś z automatu)

    Odpowiedź:

    pomyłka
    1234567

    > Karta Millenium jest trwala (przynajmniej Goldy), a jak sie zniszczy to
    > nowa jest darmowa.

    Myślałem, że jeśli karta ulegnie normalnemu :) zużyciu, to nowa zawsze jest za
    freeko...

    W Citi były wymieniane karty bankomatowe za darmo. No i raz poprosiłem o wymianę,
    bo karta nie przechodziła w kilku sklepach, ale okazało się, że wymiana nie jest
    wcale taka prosta. Zauważyłem, że zawsze mogę kartę zgubić (nawet na ich oczach)
    za darmo, zastrzec za darmo i poprosić o nową za darmo... No i pomogło. :)

    > O tym, ze np. KK ING po JEDNEJ platnosci juz byla mocno porysowana, a po
    > tygodniu odpadla farba z cyferek/literek nie wspominam.

    Z wypukłej to chyba zawsze odpada. :)
    Nie tyle odpada, co ściera się.

    > > Za obie wypowiedzi dziękuję, za kartę kredytową banku Millenium -- także. :)

    > KK Millenium nie jest ani dobra, ani zla. Jest normalna, bez
    > fajerwerkow. Ja akuat uzywam i sobie chwale, a z cyrkami w oddzialach
    > juz sie przyzwyczailem, bo mniejsze lub wieksze sa w kazdym banku.

    Ja byłem dwa razy w tym banku. Raz nie doczekałem się obsłużenia, choć wydaje
    mi się, że byłem cierpliwy. Kolejność typu FIFO ;) nie obowiązywała -- pierwszy
    wchodzi, pierwszy jest obsługiwany. A drugim razem było OK, ale do porozumienia
    nie doszliśmy, jako że była potrzebna interwencja kogoś z góry banku, nie zaś
    zwykłego pracownika.

    --
    ____
    | | _| Eneuel Leszek Ciszewski
    | ||_ 858739937 858739178 .-.
    | |__| 665 363935 _[##] ~~~_@_
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1