  • Data: 2008-01-11 21:36:25
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Damian napisał(a):
    > ale to normalka w citi, mi przykladowo w tym samym czasie dali 2x wiecej w
    > Lukasie,
    > jednak z kazdym rokiem sami podnosili limity i teraz nie ma tragedii i
    > uzywam tylko citi kk
    > dokladnie visy bo na mastercardzie dali jeszcze mniej i nie podnosza (moze
    > dlatego , ze nie uzywam jej)

    Problem w tym, ze mam ta karte juz rok i sami z siebie nic nie
    podniesli. KK Multi mam z limitem ok 4 x limit Citi. Millenium prawie
    tez tak samo. Nawet zapasowo-awaryjny mBank ma limit prawie 2 x Citi.
    Dlatego tez, osobiscie nie widze sensu posiadania takowej karty,
    zwlaszcza ze takie czekanie podniosa albo i nie mnie nie interesuje.

    --
    Mithos