  • 1. Data: 2007-01-04 17:19:28
    Temat: Citibank Online-limity
    Od: "kondek" <k...@o...pl>

    Jeszcze raz poprosze was o pomoc dzisiaj- wszedlem do Citibank Online mojej
    karty kred. i nie widze w ustawieniach mozliwosci wybrania sobie dziennego
    limitu transakcji gotowkowych oraz bezgotowkowych- w mbanku jest taka
    mozliwosc zmiany nawet co przyslowiowa chwile korzystajac z kodow smsowych a
    tu w Citi nic??

    czyli jezeli mam limit x na miesiac to moge go w ciagu dnia wykorzystac lub
    tez potencjalny zlodziej ??

    Kolejne pytanie to czy placac za zakupy bezgotowkowe slipy podpisujemy czy
    tez zatwierdzamy PINem?

    Ogolnie mowiac jestem troche zdziwiony tak mierna mozliowscia onfiguracji
    online- przy mBanku to naprawde biednie wyglada:-(

  • 2. Data: 2007-01-04 17:34:32
    Temat: Re: Citibank Online-limity
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kondek napisał(a):
> [...]
    > mozliwosc zmiany nawet co przyslowiowa chwile korzystajac z kodow smsowych a
    Trzeba bylo zadzwonic na CitiPhone - uzyskalbys bardziej wiarygodna
    informacje i od razu bys zmienil limity - bo mozna to wlasnie robic
    przez telefon :P
    > Kolejne pytanie to czy placac za zakupy bezgotowkowe slipy podpisujemy czy
    > tez zatwierdzamy PINem?
    Podpis
    > Ogolnie mowiac jestem troche zdziwiony tak mierna mozliowscia onfiguracji
    > online- przy mBanku to naprawde biednie wyglada:-(
    To niestety fakt.
    Ale takie pytanie - brales karte, nie dowiadujac sie o bezpieczenstwo
    (limity, podpis/pin) i komfort obslugi karty?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-04 17:57:26
    Od: "kondek" <k...@o...pl>

    > Ale takie pytanie - brales karte, nie dowiadujac sie o bezpieczenstwo
    > (limity, podpis/pin) i komfort obslugi karty?

    wziąłem z prozaicznego powodu, zaoferowali mi limit lepszy niż w innych
    bankach bez zbednych formalnosci i utrudnien jakie czynia bzwbk czy czy np
    multibank....może kiedys citi dorowna serwisom transakcyjnym mBanku czy
    BZWBK, ktore bardzo chwale;-)

    dzieki za infa, pozdrawiam!

  • 4. Data: 2007-01-04 18:38:04
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    kondek wrote:

    > wzi??em z prozaicznego powodu, zaoferowali mi limit lepszy ni? w innych
    > bankach bez zbednych formalnosci i utrudnien jakie czynia bzwbk czy czy np
    > multibank....mo?e kiedys citi dorowna serwisom transakcyjnym mBanku czy
    > BZWBK, ktore bardzo chwale;-)

    Dokładnie wziąłem z tego samego powodu. Jakoś, szybkość i
    bezproblemowość to czego inne banki powinny się uczyć - w moim przypadku
    multi. Obsługa przez www jest jaka jest a jak coś poprawią to już
    całkiem nie będzie na co narzekać.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-01-05 07:17:01
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Bartosz 'bart' Nowakowski porozsypywal nastepujace
    haczki:
> [...]
    > bezproblemowość to czego inne banki powinny się uczyć - w moim przypadku
    > multi. Obsługa przez www jest jaka jest a jak coś poprawią to już
    To jeszcze podpowiem moje doswiadczenia:
    1) w serwisie transakcyjnym nie zobaczysz blokad - jak zaplacisz karta,
    kasa z konta Ci zejdzie, bedziesz mial mniej dostepnych srodkow ale poki
    tego nie zaksieguja, nie zobaczysz operacji w historii. Zaksiegowanie
    moze trwac do 14dni (wersja panienki z citiphone), w praktyce 1-2 dni.
    Ale sam fakt niepokazywania blokad...
    2) Na wniosku zaznaczylismy ze nie chcemy tych roznych dziwnych
    ubezpieczen. Na szczescie bylem podejrzliwy i zadzwonilem na citiphone,
    zeby sie upewnic - ubezpieczenia oczywiscie byly wlaczone.
    --
    badzio