  • 1. Data: 2007-01-06 21:01:13
    Temat: CitiOne Direct - opinie
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
    Jak wrazenia ?

    Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
    to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
    zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-01-07 00:32:51
    Temat: Re: CitiOne Direct - opinie
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Jan 2007 22:01:13 +0100, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Wiem, ze kilka osob z grupy mialo zalozyc tytulowe konto. Ktos juz ma ?
    >Jak wrazenia ?

    No ja mam. Wrażenia OK. Działa tak jak miało działać. Internet jak to
    w Citku, bardzo toporny, nie za przyjemnie się używa, ale ma wszystko
    co potrzeba i nawet więcej, np.:
    - ustanowienie i odwołanie PZ do wybranych odbiorców - UPC, Cyfra+,
    telekomy (nie wiem jeszcze czy działa, bo jakiś czas temu ustanowiłem
    dla UPC, ale jeszcze nie było daty płatności, a listy aktywnych PZ
    brak)
    - możliwość ustawienia/anulowania automatycznej spłaty KK

    Trochę upierdliwa jest konieczność dodania odbiorcy nawet w przypadku
    incydentalnego przelewu, nie da się wykonać "dowolnego" przelewu
    jednorazowo wpisując dane.

    Zabezpieczenie - SMS przy dodawaniu odbiorcy. Potem robi się przelewy
    już bez dodatkowego zabezpieczenia.

    >Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
    >to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez
    >zalatwie jakies dowolnie inne sprawy ?

    Tego nie testowałem, oprócz przelewów w obie strony wypłacałem z
    bankomatów. W tych dziedzinach bez żadnych niespodzianek.

    PG

  • 3. Data: 2007-01-07 18:54:48
    Od: z...@g...com

    Mithos napisał(a):
> [...]
    >
    > Rozumiem, ze jesli udam sie do placowki, jako posiadacz takiego konta,
    > to bezproblemowo wplace w okienku pieniadze na swoje konto, czy tez

    Posiadam CitiKonto. Wcześniej miałem CitiOne, ale zadzowniłem sobie
    na CitiPhone (wszystko takie Citi....) i w 1 sekundę mi zmienili. No
    to jak zobaczyłem directa, też złapał słuchawkę i dzwonię
    zmieniać. I co?

    Zmiana przez telefon nie jest możliwa. Trzeba iść do oddziału.
    Podpisać jakieś tajemnicze dokumanty, których treści nikt nie zna.
    Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe....
    Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy...

    OK, chciałem położyć na to.... powiedzmy kulę, ale miałem kiedyś
    oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
    oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla
    odmiany. I tu kółko się zamknęło.

    Efekt? Konto w Citi, jakie by ono nie było, już w trakcie zamykania.
    Your Citi never sleeps... i pewnie dlatego takie senne i nic nie
    kojarzące jest....

  • 4. Data: 2007-01-07 20:03:30
    Od: "kubik" <u...@g...com>

    może to że w oddziale nic nie wiedzieli spowodowane było tym że zakładaniem
    konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc)
    których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK.

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 5. Data: 2007-01-07 20:14:40
    Od: z...@g...com

    kubik napsal:
> [...]
    > konta citidirect zajmują się [na razie] agenci firm zewnętrznych (Rotsa etc)
    > których głównym zadaniem było dotychczas werbowanie klientów na KK.

    no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP
    ich pracownicy sie nudzą? oddział z klei odsyłał na CP... nie
    lubią się? czy może robią sobie nawzajem dowcipy?

  • 6. Data: 2007-01-07 20:17:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <z...@g...com> wrote in message
    .com...

> [...]
    > Albo można sobie zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz nowe....
    > Klient pozyskany jest mniej warty od nowego, ale to już chyba wiemy...

    AFAIK to konto jest sprzedawane wylacznie za posrednictwem internetu. Z
    uwagi na to, ze w Citi nie mozna miec 2 kont (mozna miec ew. 1 konto wlasne
    + 1 wspolne), konieczne jest zamkniecie obecnego konta lub jego
    przeksztalcenie.

> [...]
    > oddział po drodze. No i co się okazało? Nikt nic nie wiedział, że
    > oni coś takiego robią!! Probowali mnie odesłać na CitiPhone dla

    Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja.

    MK

  • 7. Data: 2007-01-07 20:21:27
    Od: z...@g...com

> [...]
    > przeksztalcenie.
    >
    > Podpisuje sie aneks do umowy. Nie ma problemow z konwersja.

    w oddziale, w którym byłem nikt nic nie wiedział o tym, zeby była:

    1. możliwość przekształcenia konta

    2. istniał jakikolwiek aneks - dlługotrwałe poszukiwania w
    intranecie nie przyniosły skutków, a jak na mój gust powinien być
    pod ręką...

    3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się
    zalatwić w rozmowie z konsultantem....

    słabo?

  • 8. Data: 2007-01-07 20:25:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <z...@g...com> wrote in message
    s.com...

> [...]
    > pod ręką...
    >
    > 3. próbowano mnie wysłać na CitiPhone... bo tam wszystko da się

    Zloz reklamacje.

    MK

  • 9. Data: 2007-01-07 20:45:30
    Od: z...@g...com

    > Zloz reklamacje.
    >
    > MK

    składałem w obsłudze internetowej. niespodzianka - odesłano mnie do
    oddziału.... kiedyś był taki serial, "W kamiennym kręgu"....
    tępych procedur w Citi

  • 10. Data: 2007-01-07 21:18:55
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On 7 Jan 2007 12:14:40 -0800, z...@g...com wrote:

    >no ok, a CitiPhone odsyła klientów do oddziałów po co? w opinii CP
    >ich pracownicy sie nudzą?

    To standard w każdym bankowym call center. If rozwiązanie problemu
    klienta not found in manual then send klient do oddziału :)

    PG