  • 1. Data: 2014-02-04 05:22:34
    Temat: Citi - wyciągi
    Od: W <w...@w...pl>

    Witam,
    Mam sobie KK w Citi, okres rozliczeniowy od 1. dnia miesiaca. Chciałem
    pobrać wyciąg (pojawił się już w liście transakcji "Wyciąg na dzień
    03/02/2014") i co? W wyciągach online po wybraniu roku "2014" nie można
    wybrać konkretnego wyciągu (tak jak w przypadku wybrania poprzednich lat).
    WTF? Jakiś kuriozalny babol ich śmiesznego, nowego systemu? Ktoś ma tak
    samo?

    w.

  • 2. Data: 2014-02-04 07:03:36
    Temat: Re: Citi - wyciągi
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2014-02-04 05:22, W napisał(a):
> [...]
    > WTF? Jakiś kuriozalny babol ich śmiesznego, nowego systemu? Ktoś ma tak

    Ja mam tak samo. Daj im jeszcze dzień, dwa...
    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2014-02-04 19:36:18
    Od: W <w...@w...pl>

    TrzyLinie wystukał, co następuje:

    > Ja mam tak samo. Daj im jeszcze dzień, dwa...

    Ja z rana napisałem reklamację... Po południu jeszcze nie działało, teraz
    zdaje się już być ok...

  • 4. Data: 2014-02-04 21:11:31
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2014-02-04 19:36, W pisze:

    > Ja z rana napisałem reklamację... Po południu jeszcze nie działało, teraz
    > zdaje się już być ok...

    Ale jest problem z logowaniem. Wpisuję poprawne login i hasło i dostaję
    komunikat "Błędne dane logowania". Każę przypomnieć login - login się
    zgadza. Resetuję hasło i wpisuję nowe. Udaje się zalogować. Wylogowuje
    się i próbuję zalogować ponownie wpisując login i nowe hasło. I znów
    "Błędne dane logowania". Jedyne co mogę zrobić to ponowny reset hasła i
    wpisanie nowego. Wychodzi, że hasło jest ważne tylko na jedną sesję.

  • 5. Data: 2014-02-04 22:07:17
    Od: gral <n...@e...pl>

    Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > "Błędne dane logowania". Jedyne co mogę zrobić to ponowny reset hasła i
    > wpisanie nowego. Wychodzi, że hasło jest ważne tylko na jedną sesję.

    Citi tak ma. O tej godzinie nie bangla :)

  • 6. Data: 2014-02-04 23:39:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "gral" lcrkq7$hil$...@n...news.atman.pl

    nowego. Wychodzi, że hasło jest ważne tylko na

    > Citi tak ma. O tej godzinie nie bangla :)

    A nawet, jeśli bangla, ;) to podaje informacje
    czerpane z [zaświatów] objawienia. ;)

    Trzeba iść spać i spróbować później. Citi ma
    sumienie czyste, dlatego śpi snem sprawiedliwego,
    co najwyżej mamrocząc coś przez sen...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'