  • 1. Data: 2008-05-21 03:14:24
    Temat: Citi online - czasowe wymieszanie platnosci.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Maly bug w systemie po ostatnich pracach. Zaniklo rozroznienie platnosci
    KK glowna i dodatkowa. Pracuja nad tym, ma wrocic do normy.

    Podaje, zeby zainteresowani nie musieli dzwonic na citiphone z pytaniami.

  • 2. Data: 2008-05-24 17:36:59
    Temat: Re: Citi online - czasowe wymieszanie platnosci.
    Od: " Jan-w" <j...@g...pl>

    Dziękuję. Myślałem że to nowa wersja ;-)

  • 3. Data: 2008-05-24 18:21:29
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Maly bug w systemie po ostatnich pracach. Zaniklo rozroznienie platnosci
    > KK glowna i dodatkowa. Pracuja nad tym, ma wrocic do normy.
    >
    > Podaje, zeby zainteresowani nie musieli dzwonic na citiphone z pytaniami.

    Nieźle. Już czwarty dzień - i dalej błąd. Czyżby zatrudniali programistów z
    Microsoftu?

  • 4. Data: 2008-05-24 18:27:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    kashmiri pisze:

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nieźle. Już czwarty dzień - i dalej błąd. Czyżby zatrudniali
    > programistów z Microsoftu?

    Nie.
    Z Polbanku....;)

  • 5. Data: 2008-05-24 20:03:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.05.2008 krzysztofsf <k...@w...pl> napisał/a:
    > Maly bug w systemie po ostatnich pracach. Zaniklo rozroznienie platnosci
    > KK glowna i dodatkowa. Pracuja nad tym, ma wrocic do normy.

    Tak, okropnie denerwujące. Też chciałem o tym napisać.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 6. Data: 2008-05-25 20:14:41
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Tak, okropnie denerwujące. Też chciałem o tym napisać.

    poza tym nie ma podziału transakcji na wyciągi

  • 7. Data: 2008-05-26 22:59:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" g19mmv$kmg$...@n...wp.pl

    > Nie.
    > Z Polbanku....;)

    Przepraszam za dociekliwość, ale czy jest jakaś różnica pomiędzy
    programistami z Microsoftu i programistami z Polbanku? IMO to ci
    sami. ;) W WBK można mieć dowolnie dużo kont oszczędzających. :)
    Każde po 5.5% -- to więcej niż 6% na jednym w Polbanku, a system
    BZ WBK raczej pracuje poprawnie, więc być może nie warto trzymać
    pieniędzy/oszczędności w Polbanku? Może warto w Polbanku trzymać
    tylko 5 stów, aby pobrać w razie czego z bankomatu -- na zapałki
    lub coś koło tego?

    --