    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 4 Jun 2015 00:53:00 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Citi nadal The Best
    From: n...@p...pl

    miło czytać takie rzeczy - ja mam jednak w pamięci,

    że bank Citihandlowy kilka lat temu ukradł mi kilka
    eurocentów, kilka centów i kilka funtów - miałem po-
    zakładane rachunki walutowe do użycia "za jakiś czas"
    bo wykonceptowałem sobie że wtedy miałem czas (a
    później miałem mieć pieniądze) więc warto założyć
    te rachunki - nic się na nich nie działo więc żeby
    ograniczyc pokusę banksterów do wypowiadania umów
    pracowicie poprzelewałem na każdy z rachunków taką
    najmniejszą do odnotowania kwotę - myślałem że wtedy
    nie pozamykają rachunków.

    włożyłem w to wiele pracy, bo odrębnie pozakładałem sobie
    rachunki "tylko moje", odrębnie "tylko mojej kobiety",
    odrębnie wspólne ze mną na pierwszym miejscu i odrębnie
    wspólne ze mną na drugim miejscu i do każdego z tychże
    konto pozakładałem rachunki walutowe i oszczędnościowe
    walutowe. Oprócz tego przelewanie pieniędzy tak żeby
    dało się zrobić przelew, a potem zabieranie z tegoż
    rachunku wszystkiego oprócz ostatniego grosika...

    niestety - rachunki zamknęli, a saldo po prostu ukradli...

    waluta powędrowała do innego banku (ale niestety musiałem
    poświęcić MÓJ CZAS na zakładanie rachunków walutowych i to
    wtedy gdy już go nie miałem zbyt wiele - za co przekłąłem
    bank Citihandlowy i od tej pory moja noga tam nie stanie)

    do tej pory myślałem że bank nie może "ot tak sobie
    ukraść pieniędzy z rachunku" - no cóż, być może banki
    amerykańskie (lub kontrolowane przez podmioty z USA)
    mają inną moralność, której ja nie rozumiem...