  • Data: 2002-04-24 15:47:58
    Temat: Re: Citi i wino - wole wino
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > przy okazji tego wątku - właśnie wyczytałem w stołecznej na str 8
    > że w W-wie na ul. Prądzyńskiego 12/14 odbywają się targi win i alkoholi
    > Mozna sie np zapisac do szkoly degustacji - targi są do 25 kwietnia
    > a bilet kosztuje 80 zl.

    Przypomina mi sie slowacki Tokaj.
    Poszedlem z kumplem jako jedyni ktorzy z grupy dzieciakow skonczyli 18 lat.
    Degustacja byla super - 13 rodzajow win. Oczywiscie zapamietalem tylko
    pierwsze dwa (smak _+ nazwe), no i tak po 13 '100ce' wina trzebabylo sie
    ruszyc.
    W piwnicach chlodno zimno.
    A na dwozu jakies upaly :)

    do autobusu juz wezykiem doszedlem :)))