  • 1. Data: 2006-02-09 09:00:43
    Temat: [Citi i Millenium] Czy są w pełni online?
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Witam Grupowiczów,

    mam pytanie do osób posiadających i korzystających z kont w Citi i
    Millenium. Otóż czy konta te są w pełni online? Tzn. czy po dokonaniu
    zakupów kartą (podstawową, wydawaną do konta) następuje od razu
    blokada środków?

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 2. Data: 2006-02-09 10:24:41
    Temat: Re: [Citi i Millenium] Czy są w pełni online?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Vox Populi" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Millenium. Otóż czy konta te są w pełni online? Tzn. czy po dokonaniu
    > zakupów kartą (podstawową, wydawaną do konta) następuje od razu

    Blad w rozumowaniu.
    To nie zalezy tylko od banku.

    Mille jest w pelni on-line bo kazda operacja wykonana w oddziale jest
    natychmiast widoczna.
    Z kartami w zadnym banku nie jest tak prosto...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2006-02-09 15:35:01
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    >Tzn. czy po dokonaniu
    > zakupów kartą (podstawową, wydawaną do konta) następuje od razu
    > blokada środków?

    korzystam z Citi i jest właśnie tak jak piszesz: blokada środków na rachunku
    występuje od razu

    pzdr

  • 4. Data: 2006-02-09 15:45:54
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 11:24:41 +0100, Slawek Kos napisał(a):

    > Z kartami w zadnym banku nie jest tak prosto...

    Chodzi mi o sposób działania podobny do mBanku. Po dokonaniu zakupu i
    zapłaceniu kartą kwota zostaje zablokowana i jest uwzględniona w
    dostępnych środkach (są pomniejszone o tą kwotę).

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    http://pe_em70.systempartnerski.pl/ http://pe-em.blogspot.com
    Słucham sobie: Coldplay - Swallowed In The Sea

  • 5. Data: 2006-02-10 07:37:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Chodzi mi o sposób działania podobny do mBanku. Po dokonaniu zakupu i
    > zapłaceniu kartą kwota zostaje zablokowana i jest uwzględniona w
    > dostępnych środkach (są pomniejszone o tą kwotę).

    Mille tak samo, Citi nie wiem ale sadze ze tez.
    Co nie zmienia faktu ze nie masz gwarancji ze tak bedzie zawsze.
    W mBanku tak samo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2006-02-10 08:43:49
    Od: Vox Populi <g...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 08:37:34 +0100, Slawek Kos napisał(a):

    > Mille tak samo, Citi nie wiem ale sadze ze tez.
    > Co nie zmienia faktu ze nie masz gwarancji ze tak bedzie zawsze.

    Zdaję sobie sprawę, że tak może się stać. Zdaje się, że coś takiego
    przydażyło się w BZ WBK. Założyłem tam jakiś czas temu konto, to z
    promocji na Allegro i muszę powiedzieć, że jestem niepocieszony.
    System fajny, ale właśnie te opóźnienia w realizacji płatności kartą
    są do kitu. Dlatego zacząłem szukać czegoś, co zastąpiło by mi to
    konto. Spodobała mi się oferta Citi i Millenium, dlatego zadałem to
    pytanie. Szukam czegoś z oddziałami, w miarę taniego, z wygodnym
    sposobem posługiwania się i dostępem do konta. W Citi i Millenium
    podobają mi się możliwości wykonywania płatności przy pomocy
    bankomatów, w miarę duża sieć placówek (chodzi o stolicę). Ważne jest
    jeszcze to, że przy spełnieniu pewnych warunków oba konta mogą być
    prowadzone za darmo. W Citi te warunki są znacznie wyższe ale to nie
    rzutuje.

    A może Wy coś jeszcze podsuniecie? To ma być wygodne konto wspólne (z
    żoną). Ja mam własną DG, żona umowę o pracę. Jej wynagrodzenie
    wpływało by bezpośrednio na konto, ja przelewałbym tam swoje dochody.
    Płatności, rachunki i tak realizuję przez mBank, a to konto miałoby
    służyć jako obsługa kart i "gotówki".

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    http://pe_em70.systempartnerski.pl/ http://pe-em.blogspot.com
    Słucham sobie: Eurythmics - Love Is A Stranger

  • 7. Data: 2006-02-21 18:03:44
    Od: g...@p...onet.pl

    millennium jest w pelni online. zawsze transakcja karta debetowa powoduje
    zablokowanie srodkow na koncie.

    moim zdaniem jest to dobry wybór. ewentualnie inteligo (jak nie bedziesz wplacal
    gotówki często na to konto).

    jak czesto wyplacasz to zastanow sie nad kontem gdzie sa darmowe wyplaty ze
    wszystkich bankomato , takze obcych. ale najtanszy to 7 zl na miesiac