  • 21. Data: 2022-05-24 23:09:48
    Temat: Re: Citek coś wyczynia
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Monday, May 23, 2022 at 12:21:02 AM UTC+2, Alf/red/ wrote:

    > Millenium można mieć kilka aplikacji, ale tylko w jednej mogą być
    > autoryzacje. Żeby przenieść autoryzacje, trzeba to potwierdzić w starej
    > (oddającej) aplikacji.

    Co ty powiesz?!

    To jak się to robi? kupuje się drugi smartfon?

    witrak()

  • 22. Data: 2022-05-25 10:53:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 24 maja 2022 o 23:06:44 UTC+2 witrak() napisał(a):

    > To tego nie należy robić??? No to jak wydawać pieniądze?
    >
    > /s

    No jak dla kogoś 100k to jest "na waciki" to tylko pogratulować ;>
    Ale w sumie można się zabezpieczyć limitami na karcie ;>
    Tylko jak wtedy wydawać pieniądze? ;>

    Kiedyś kolega kayoo narzekał, w temacie sensowności posiadania dużych limitów na KK
    (takich naprawdę dużych, 100k+, ja na jednej KK miałem max. 60k - na krótko, dawali
    jakąś nagrodę za podniesienie limitu - ale pamiętam jeszcze szalone czasy przed
    kryzysem 2008 i ofertę platyny - brzydkiej - w mBąku z limitem 200k "na klik" - z
    tego został mi tylko "status VIP" ;), że nigdzie nie znalazł możliwości zapłaty kartą
    za nowy samochód.
    Ciekawe, czy to się zmieniło po obniżce IF?

    W USA jest inaczej - choć może to urban legend - czytałem historię o gościu biorącym
    udział w przebazowywaniu Boeinga 737 (chyba nie pilot, tylko jako ktoś do pomocy),
    lot na pusto gdzieś przez połowę (a może i całe) USA, z międzylądowaniem i
    tankowaniem w jakiejś dziurze.
    Jedyna metoda płatności za tankowanie - karta - a firmowa nie chciała działać, na
    szczęście miał swoją z wysokim limitem i zapłacił 30k$ - przy okazji dostając kupę
    punktów Marriot Rewards ;>

  • 23. Data: 2022-05-25 10:57:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 24 maja 2022 o 23:09:49 UTC+2 witrak() napisał(a):

    > Co ty powiesz?!
    >
    > To jak się to robi? kupuje się drugi smartfon?

    No, w sumie to chyba właśnie jest powód przeniesienia autoryzacji do nowej apki.
    W PL odbywa się to średnio co 2 lata, jak ktoś płaci za telefon w najmniej
    bezsensowny sposób.
    To oczywiście wariant pokojowy (tzn. nie-wojenny, a nie "indoor" ;)
    Bo jak trzeba kupić z powodu zgubienia, stłuczenia, wpadnięcia do kibla lub pod
    tramwaj, no to pewnie jest trudniej.
    A nie można sobie apek usunąć w ST?
    W tzw. "innych bankach" można, w milku nie ćwiczyłem.