  • 11. Data: 2005-11-22 21:17:49
    Temat: Re: Ciekawy bankomat Euronetu W-wa Zupnicza 11
    Od: " Marcin Ozdzinski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeszcze jedno - bankomat nie ma typowej szczeliny do wkładania kart tylko coś
    raczej podobnego do terminala dla kart chipowych - karta po włożeniu jest
    widoczna i trochę wystaje z urządzenia - w kazdym razie działa i kasa z mbanku
    ubyła :)

  • 12. Data: 2005-11-22 21:27:26
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > raczej podobnego do terminala dla kart chipowych - karta po włożeniu jest
    > widoczna i trochę wystaje z urz?dzenia - w kazdym razie działa i kasa z mbanku
    > ubyła :)

    Ciekawe kiedy wykorzystają twoj PIN ... bo jak na moj gust to wlasnie
    podpadłeś pod skimming .

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-11-23 06:07:53
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Ciekawe kiedy wykorzystają twoj PIN ... bo jak na moj gust to wlasnie
    > podpadłeś pod skimming .

    Z całą pewnością nie , ten typ bankomatu po prostu tak działa i nic się nie
    zmieniło od czasu kiedy go tam wstawiono ( informacja od pracowników Siemensa
    - zresztą SBS przyznaje się że testują go tam wspólnie z Euronetem).

  • 14. Data: 2005-11-25 12:25:36
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Jean (j...@w...pl) napisał(a):
    > na litwie spotkalem bankomat:
    > karta>pin>kasa>wydruk>karta po prawie 30 sek
    > juz sie przestraszylem ze mi zezarlo karte

    Trochę trwa zanim modem analogowy wybierze i wykona
    połączenie do banku :)

    Miroo
    Teoria względności: "Pracownik jest zbędny w firmie gdy prosi o
    podwyżkę, lecz niezastąpiony gdy prosi o urlop"

  • 15. Data: 2005-11-25 15:30:28
    Od: "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej>

    " Marcin Ozdzinski" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Nie wiem czy już tu było, ale w budynku Siemensa na Żupniczej 11 w
    > Warszawie
    > stoi "ogólnodostepny" ( bo przed portiernią :) ) bankomat euronetu
    > serwisowany
    > jak głosi napis przez Siemens Business Services.
    > Ciekawostką jest jego funkcjonowanie , wkładamy kartę na chwilkę ,
    > wyciągamy
    > ją a dopiero później wybieramy kwote wypłaty na końcu podajemy PIN i
    > odbieramy
    > banknot który spada na półeczkę :)
    > Naprawdę warto to przetestować nie mogłem się nadziwić.

    To urządzenie firmy Triton, bardzo popularrnej w USA. Pierwszy w Polsce.
    Siemens chce je sprzedawać jako przedstawiciel Tritona.