  • 1. Data: 2002-05-22 18:58:59
    Temat: Ciekawy artykul:
    Od: z...@...pl (Zaba)

    http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/dodatki/popo_020
    522/popo_a_6.html

    Pozdro
    Zaba

  • 2. Data: 2002-05-22 19:41:45
    Temat: Re: Ciekawy artykul:
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "Zaba" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9216D574613AXnewsCiNadaLubZmien@157.158.4.18
    > http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/dodatki/popo_020
    522/popo_a_6.html

    faktycznie mbank sie nie wykazal, ale tez i klient nic nie zrobil (brak info
    o zawiadomieniach jakichkolwiek)
    mysle, ze ja zlozylbym jednak pozew przeciwko mbankowi - np z powodu
    zaniechania jakichkolwiek dzialan z ich strony

  • 3. Data: 2002-05-23 07:09:02
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "Zaba" <z...@...pl> wrote in message
    > http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/dodatki/popo_020
    522/popo_a_6.html

    > Pozdro
    > Zaba

    hmm a po co karta jak przeciez z duzym prawdopodobienstwem istieja inne
    kwitki z POS'a z podpisem klienta...

    radek

  • 4. Data: 2002-05-23 08:37:21
    Od: "lukasz191" <l...@p...onet.pl>

    Dla mnie sprawa jest jasna, gość zostawił kartę w kasie i to kasjer
    wykorzystał kartę. (Świadczy o tym trzykrotne wykorzystanie karty w tej
    samej kasie w krótkim odstępie czasu). Reklamację powinien zgłosić do sklepu
    gdyż kasjer ma obowiązek porównać podpisy i jeżeli ma wątpliwosci, co do ich
    zgodności to może poprosić o dowód osobisty lub inny dokument.

  • 5. Data: 2002-05-24 16:28:29
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "lukasz191" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ich
    > zgodności to może poprosić o dowód osobisty lub inny dokument.

    Kiedys na pbb w dyskusji wyszło że nie może dowodu sprawdzic, ani zatrzymac
    karty, moze zadzwonic do centrum autoryz.

    --
    Wanias

  • 6. Data: 2002-05-24 17:32:53
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wanias wrote:

    > Kiedys na pbb w dyskusji wyszło że nie może dowodu sprawdzic

    dowod moze oczywiscie sprawdzic jesli klient mu pokaze dobrowolnie,
    nie moze tylko zarzadac okazania dowodu bo prawo nie daje mu
    takich uprawnien

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 7. Data: 2002-05-24 19:11:20
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > dowod moze oczywiscie sprawdzic jesli klient mu pokaze dobrowolnie,
    > nie moze tylko zarzadac okazania dowodu bo prawo nie daje mu
    > takich uprawnien

    No wiadomo... ;)
    Jak ładnie poprosi to mu moge i książeczke zdrowia..
    Jednak tu zgadzam się i imho to kasjer zarobił.

    --
    Wanias

  • 8. Data: 2002-05-25 14:36:27
    Od: "Heniek" <heniek@poczta,gazeta.pl>

    A mnie ciekawi ten fragment:

    "Nam zaś mBank tłumaczył, że "Andrzej B. nie zgadza się
    na podpisanie oświadczenia, które zwolniłoby mBank
    z tajemnicy bankowej i pozwoliło na udzielenie odpowiedzi
    uwzględniającej opis działań podjętych przez bank
    w celu odzyskania utraconych środków".

    Czyżby p.Andrzej miał coś do ukrycia?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 9. Data: 2002-05-25 17:41:06
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

> [...]
    > z tajemnicy bankowej i pozwoliło na udzielenie odpowiedzi
    > uwzględniającej opis działań podjętych przez bank

    Z tego cytatu nie wynika, czy mBank zapytał Andrzeja B. o taką zgodę.
    Jeżeli nie zapytał, to Andrzej B. się nie zgodził.

  • 10. Data: 2002-05-25 17:45:16
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, May 25, 2002 at 07:41:06PM +0200, Bogdan wrote:

    > Z tego cytatu nie wynika, czy mBank zapytał Andrzeja B. o taką zgodę.
    > Jeżeli nie zapytał, to Andrzej B. się nie zgodził.

    A jak jest napisane? Czy ze mbank sie nie pytal czy ze nie zgadza sie?

    Przestan kombinowac.

    --

    --w