  • 1. Data: 2010-03-12 08:04:04
    Temat: Ciekawostki na nasdaq
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Tygodniówka, ostatnie 10 lat, skala liniowa
    http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/nqc110310li
    n.png

    Tygodniówka, ostatnie 10 lat, skala logarytmiczna
    http://www.stopazwrotu.pl/plikifck/image/nqc110310.p
    ng

    Wsadzić głowę pod zimną wodę czy byczki faktycznie są tak silne?

    DJ

  • 2. Data: 2010-03-12 21:58:53
    Temat: Re: Ciekawostki na nasdaq
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    jest pare innych sygnałów i u nas że zapowiada się jazda.
    przy okazji mam prośbe, możesz zerknąc na MCI - 2 lata - mam zwidy czy to
    już ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 3. Data: 2010-03-13 15:29:47
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    MCI teoretycznie jest nadal w konsoli (przeprowadz kreske przez maksima na
    tygodniowce)

    DJ

  • 4. Data: 2010-03-13 21:16:14
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ (Dominik)" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    ng

    > Wsadzić głowę pod zimną wodę czy byczki faktycznie są tak silne?

    te dwa szczyt dzieli "epoka"... nie rysowałbym kreski po nich.
    inna sprawa, to ci sie dzieje teraz.
    Za 200 mld z SFP mozna jeszcze podciągnąc wynke ponad ostatnie sczyty +
    relief z grecja w tle. Jesli drobni dołączą to może to jeszcze potrwać. Kasy
    Geithner ma do 15 kwietnia.

    george