  • 1. Data: 2002-11-15 23:55:45
    Temat: Ciekawostka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przy okazji reklamy Inteligo (ciekawostka 2ga od 15 go ma ostro
    reklamowac sie Provident ;)

    Na budynku oddziału banku PKO BP przy ul. Nowogrodzkiej w centrum
    Warszawy zostanie umieszczona reklama o wymiarze 1200 mkw. Zdaniem
    przedstawicieli Inteligo i PKO BP jest to prawdopodobnie największa
    powierzchnia reklamowa w Europie.

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-11-16 07:30:20
    Temat: Re: Ciekawostka
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > Warszawy zostanie umieszczona reklama o wymiarze 1200 mkw. Zdaniem
    > przedstawicieli Inteligo i PKO BP jest to prawdopodobnie największa

    Nadrabiają zaniedbania marketingowe wskazane przez Ciebie ;-)

  • 3. Data: 2002-11-16 09:00:19
    Od: "szymrav" <s...@g...pl>

    Byc moze nie bedzie to powodem obnizki oprocentowania...

    sandr

  • 4. Data: 2002-11-16 14:42:10
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Warszawy zostanie umieszczona reklama o wymiarze 1200 mkw. Zdaniem
    > przedstawicieli Inteligo i PKO BP jest to prawdopodobnie największa

    Witam,

    hmm, reklama Coca-Coli (juz ktoras z kolei) na budynku Universalu wydaje mi
    sie wieksza niz 1200 m^2.

    To PKOBP ma oddzial na Nowogrodzkiej? Przy Marszalkowskiej gdzies? Tak sie
    zastanawiam ktory to budynek (znam Warszawe) ale nie widze tam budynku z
    taka powierzchnia i to jeszcze z oddzialem PKOBP inside.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 5. Data: 2002-11-16 14:49:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To PKOBP ma oddzial na Nowogrodzkiej? Przy Marszalkowskiej gdzies? Tak sie
    > zastanawiam ktory to budynek (znam Warszawe) ale nie widze tam budynku z
    > taka powierzchnia i to jeszcze z oddzialem PKOBP inside.

    Budynek jest, tylko czy ma taka powierzchnie ?

    Karol

  • 6. Data: 2002-11-16 16:40:40
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > hmm, reklama Coca-Coli (juz ktoras z kolei) na budynku Universalu
    > wydaje mi sie wieksza niz 1200 m^2.

    Nie mowiac juz o dosc blisko sasiadujacym hotelu Forum, gdzie przez czas
    jakis wisiala malutka reklama pewnej sieci komorkowej :-)

    Generalnie takie komunikaty nazywaja sie wyższością marketingu nad zdrowym
    rozsądkiem :-)

    > To PKOBP ma oddzial na Nowogrodzkiej? Przy Marszalkowskiej gdzies?
    > Tak sie zastanawiam ktory to budynek (znam Warszawe) ale nie widze
    > tam budynku z taka powierzchnia i to jeszcze z oddzialem PKOBP inside.

    Jest. Ale najsmieszniejsze bedzie, jak te 1200 m jest widoczne jedynie od
    ul. Nowogordzkiej :-) Tlumy tam wala... :-)))))
    Tylko ulica jest jednokierunkowa i to w przeciwna strone..

    M.

  • 7. Data: 2002-11-16 19:24:53
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ar41ig$jru$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Warszawy zostanie umieszczona reklama o wymiarze 1200 mkw. Zdaniem
    > przedstawicieli Inteligo i PKO BP jest to prawdopodobnie największa

    Coca Cola okolo 3000m....