  • Date: Wed, 03 Sep 2003 09:00:08 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chwała PIN-owi

    Dnia 03-09-02 22:49, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
    > Nie wiem jak w Twoim banku, u mnie wystarcza telefon. Po kilkunastu
    > minutach cała kasa wraca na konto, potem do domu dostaję formularz z
    > prośbą o potwierdzenie na piśmie.

    twoje posty przypomniały mi sutuacje sprzed paru lat, kiedy na
    uczelnianej liście dyskusyjnej (może wtedy inaczej się to zwało) ludzie
    wymieniali sie m.in. uwagami nt. eksploatacji malucha (fiat 126p),
    oczywiście z przewagą opisu awarii i radami jak z takich sytuacji
    wybrnąć. I od czasu do czasu "odzywał" się facet, który wszystkie takie
    problemy kwitował stwierdzeniem, że on nie ma takich problemów, bo
    Mercedes się nie psuje, i nie należy kupować maluchów tylko pożądne,
    niemieckie samochody i nasze problemy od razu znikną.

    itbnt

    andy_nek