  • 1. Data: 2005-04-27 19:53:15
    Temat: Cholera strzeli mBank :/
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    Witam,
    załozyłem konto kilka miesiecy temu, umowa przyszla podpisalem wsio ok,
    wiec zamowilem hasła aktywowalem kilka tyg temu, wsio ok.
    Dostalem wplate na konto wsio ok.
    Robie przelew "ERROR brak umowy"!
    Myslalem, ze mnie szlak trafi.
    Okazuje sie, ze jestem bez srodkow do zycia bo umowa nie doszla przez 2-3
    miesiace i nikt nie raczyl mnie o tym poinformowac, a przeciez dla bajeru
    hasel nie zamawialem.
    Na party-line powiedziala babka, ze wysle 1 more time umowe i odeslac
    poleconym
    ale tak czekam i czekam 2-3 dni i mysle, a moze przejsc sie do ktorejs
    siedziby
    w Wawie?
    Jak myslicie czy taka praktyka moze cos zdzialac?
    Czy powinna cos zdzialac?
    Jeszcze nie wiem gdzie ta umowa powedruje ale jesli np do Wawy to czy nie
    powinni przyjac mnie osobiscie aby przyspieszyc ?

    Dziekuje za pomoc i prosze o wyrozumialosc co do stylistyku,
    ale przy braku kasy na zycie adrenalina skacze szczegolnie jak wydatki widzi
    sie.

  • 2. Data: 2005-04-27 20:14:05
    Temat: Re: Cholera strzeli mBank :/
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Gabriel* wrote in <news:d4oqlb$cd8$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Okazuje sie, ze jestem bez srodkow do zycia bo umowa nie doszla przez 2-3
    > miesiace i nikt nie raczyl mnie o tym poinformowac, a przeciez dla bajeru

    a. no fakt mogli poinformowac
    b. trudno bylo zastosowac zasade ograniczonego zaufania i zadzwonic
    sie upewnic dużo wczesniej? Jesli nie korzystasz z private banking to
    nie miej wymagan - jestes kolejna mrówką.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 3. Data: 2005-04-27 20:27:30
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    > a. no fakt mogli poinformowac
    > b. trudno bylo zastosowac zasade ograniczonego zaufania i zadzwonic
    > sie upewnic dużo wczesniej? Jesli nie korzystasz z private banking to
    > nie miej wymagan - jestes kolejna mrówką.

    Niestety jak sie robi wszystko na szybko to się zapomina o takich
    "drobnostkach"

  • 4. Data: 2005-04-27 20:28:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Gabriel <g...@w...pl> wrote:

    > Niestety jak sie robi wszystko na szybko to się zapomina o takich
    > "drobnostkach"

    Do na przyszłość rób 'na wolno'.
    Z ciekawości - do jakiej 'siedziby' mBanku zamierzasz się wybrać?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 5. Data: 2005-04-27 20:42:00
    Od: "Przemas" <p...@p...onet.pl>

    A nie możesz wypłacić kasy kartą?

    Przemek

  • 6. Data: 2005-04-27 20:51:22
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Gabriel napisał:

> [...]
    > poleconym
    > ale tak czekam i czekam 2-3 dni i mysle, a moze przejsc sie do ktorejs

    Historii rachunku w zadnym mKiosku uzyskac sie nie da. Trzeba czekac az
    przysla poczta (tak juz czekam, 10 dni). Czy da sie zalatwic to co
    mowisz to nie wiem.

    Ogolnie to mBank jest fajny ale pod warunkiem, ze wszystko przechodzi
    bez problemow i nic sie od nich nie chce. Bo jak zginie umowa albo
    trzeba zamowic cos niestandardowego to zaczynaja byc problemy. mLinia
    prezentuje poziom ponizej sredniej, a z formularzami na stronie www nie
    pogadasz. mKioski maja natomiast bardzo ograniczona funkcjonalnosc.
    Dlatego nie polecam mBanku jako banku glownego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-04-27 20:59:59
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    > Do na przyszłość rób 'na wolno'.
    > Z ciekawości - do jakiej 'siedziby' mBanku zamierzasz się wybrać?

    Jest jakaś siedziba przy Teatrze Narodowym, tak kojarze.
    Ale co tam się dzieje to nie wiem.

  • 8. Data: 2005-04-27 21:05:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemas napisał(a):
    > A nie możesz wypłacić kasy kartą?

    Tą, której nie ma?

  • 9. Data: 2005-04-28 07:01:01
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 22:59:59 +0200, Gabriel napisał(a):

    > Jest jakaś siedziba przy Teatrze Narodowym, tak kojarze.

    a to nie jest MULTIBank przypadkiem?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 10. Data: 2005-04-28 07:20:31
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 09:01:01 +0200,
    osoba podpisana: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>
    napisała:

    > a to nie jest MULTIBank przypadkiem?

    Są oba obok siebie.
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan