  • Data: 2005-08-24 09:39:50
    Temat: Re: Centrum finansowe mBank - jak dla mnie wtopa
    Od: K.N. <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >już wyobraĽnia podpowiada. A można było zrobić jak w Gdyni - umie?cić
    >wewn?trz budynku wpłatomat :(

    Popraw mnie jesli sie myle, ale w Gdyni jest zdaje sie wewnatrz
    Centrum Kwiatowskiego - czyli po godzinach urzedowych mozna do niego
    conajwyzej pomachac przez szybke (juz pomijajac, ze mbank ma stoisko w
    przejsciu a nie jakis osobny lokal).
    Za 4 zl mozesz miec multibank i wplatomat za drzwiczkami.

    Pzdr.
    Lack