  • Data: 2005-08-24 09:25:46
    Temat: Centrum finansowe mBank - jak dla mnie wtopa
    Od: nijou <n...@t...usun.go2.pl.i.tez.to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Pisałem już na pl.regionalne.trojmiasto, wrzucę też tu...

    Na Długiej w Gdańsku uruchomiono tzw. Centrum finansowe mBanku, w którym
    m.in. można porozmawiać z konsultantem, skorzystać z terminala
    komputerowego, banko- i wpłatomatu. Wszystko fajnie, miło i na wysoki
    połysk. Ponieważ posiadam tam konto i potrzebowałem wpłacić na nie
    gotówkę, postanowiłem zaeksperymentować z wpłatomatem. Ku mojemu
    zaskoczeniu... umieszczono go *na zewnątrz* budynku, od strony ul.
    Tkackiej. O żesz w mordę - z reguły z wpłatomatów korzysta się, mając
    większe kwoty w gotówce... Z biciem serca wkładałem plik do maszyny,
    przez ramię oglądając się czy nie obserwuje mnie jakiś pacan z grubym
    karkiem. Przecież od dawna wiadomo, że na gdańskiej "starówce" można
    łatwo dostać w paszczę i stracić dobytek. Jaki problem zatem zaczaić się
    w tym miejscu, poczekać na leszcza który za chwilę wpłaci kasę i... tu
    już wyobraźnia podpowiada. A można było zrobić jak w Gdyni - umieścić
    wewnątrz budynku wpłatomat :(

    nijou