  • Data: 2003-06-09 19:47:41
    Temat: Re: Centrum Visa i Lukas Bank (KK)
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]
    > możemy się z nimi kontaktować". Czy mogę jakoś zdobyć tel. do
    > tajemniczego centrum i czy mogłabym coś tam wskórać?
    >
    > Renata
    Opisana sytuacja jest typowa dla wszystkich KK i nic na to nie
    poradzisz.
    Ponadto brak tego obciążenia jest na ogół korzystny dla posiadacza KK.
    Nieliczne minusy to:
    - po kilku miesiącach można zapomnieć o transakcji i nie mieć
    przygotowanej kasy na spłatę KK (dla KK Millennium kwoty autoryzacji są
    widoczne w millenet);
    - ma się pomniejszone saldo KK o kwotę autoryzacji.
    Więcej wad tej sytuacji nie dostrzegam, a dla mnie nie są one istotne.
    Osobiście wolę jak rachunek karty obciążany jest jak najpóźniej. Ja
    takie sytuacje miewam jak płacę w inprinterach.

    Grzegorz