eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart › Re: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
    From: "kashmiri" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Centrala karta kredytowych - czyli geszeft na blokowaniu kart
    Date: Tue, 20 May 2008 13:39:24 +0100

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości
    news:g0to66$a80$1@news.onet.pl...
    > Pod numerem 9584 można zastrzec karte dowolnego banku. Taką oto informacja
    > poszła w świat. A jak to działa ? Sposób na biznes jest niezwykle prosty.
    > Niewykorzystane moce call-center zaprzęgnięto do zestawiania połączenia
    > między klientem które został okradziony lub zgubił kartę z jego własną
    > bankowa infolinia.
    >
    > Sam pomysł jest całkiem ok ja mam karty w 8 bankach i naprawdę pamiętam
    > może numer do jednej infolinii. Wygoda wydaje sie niezaprzeczalna i ja nie
    > rozumiem czemu banki lub "akłajerzy" nie wpadli już dawno na ten pomysł by
> [...]

    No ja mam w UK podobną wygodę, bo choć żadna instytucja rządowa na to nie
    wpadła, oferuje to mój ubezpieczyciel: kradzież kart czy komórki - jeden
    telefon do ubezpieczalni (na bezpłatny nr 0800), a on zastrzega wszystkie
    karty i blokuje telefon oraz bierze odpowiedzialność za nieautoryzowane
    transakcje.

    Oczywiście, wcześniej trzeba było podać numery posiadanych kart.

    Cała przyjemność za ok. 50 zł rocznie.

    k.