  • Data: 2002-07-19 05:58:15
    Temat: Re: Cena Maeastro przedplaconej w ING BS
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5db6.000003d5.3d37a2da@newsgate.onet.pl...
    > > Ile kosztuje to Maestro - 10 zl teraz?
    >
    > Promocyjna cena to 5 pln

    Promocja sie juz dawno skoczyla (w maju)

    > z kilkumięsięcznym okresem ważności,

    One maja rok waznosci, ale kupujesz juz aktywowana wiec mozesz nabyc np. z
    terminem wazosci 03.03... niezaleznie od tego, czy w promocji, czy juz po.

    > normalna cena to
    > 10 pln za 12 miesięcy. O szczegóły pytaj w najbliższym oddziale.

    > Używam tej karty od pół roku, a oto moje spostrzeżenia:
    > 4. niestety nie ma i nie będzie możliwości wypłaty w kasie (-)

    ???? Wydawalo mi sie, ze jest taka pozycja w TOiP (5zl).
    Zreszta musi byc, bo po uplywie okresu waznosci bankomat ci nie wyda forsy,
    a ona nie ma prawa "przepasc".

    --
    Pozdrowienia
    ---