  • Data: 2002-07-21 07:02:34
    Temat: Re: Cena Maeastro przedplaconej w ING BS
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah89op$sc1$...@n...gazeta.pl...
    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ???? Wydawalo mi sie, ze jest taka pozycja w TOiP (5zl).
    > Zreszta musi byc, bo po uplywie okresu waznosci bankomat ci nie wyda
    forsy,
    > a ona nie ma prawa "przepasc".

    Dobra, znalazlem TOiP od tej karty i objasniam (sobie tez...;-)):
    - rzeczywiscie brak mozliwosci wyplaty w kasie ING BSK
    - poz. 6.2. wyplata gotowki w bankomatach i _kasach_ innych bankow
    krajowych - 5zl (czyli cos mi switalo ale niedokladnie)
    - poz. 8. rozladowanie karty w trakcie i po utracie waznosci karty - 5zl
    (czyli forsa nie przepada)

    --
    Pozdrowienia
    ---