  • 11. Data: 2002-04-19 11:41:48
    Temat: Re: CO zamiast Millenium ?
    Od: "mike::.." <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    news:Pine.LNX.4.40.0204191152180.26276-100000@gatewa
    y.floraland.pl...

    > To normalne zjawisko. Masz przydzielony debet i mozna placic karta i
    > przelewac z konta do wysokosci debetu (gdy fizyczne srodki sie skoncza).
    problemem jest to ze transakcje sa realizowane gdy nie ma nawet srodkow
    przyznanych z debetu...

  • 12. Data: 2002-04-19 12:45:01
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    to masz millepensje czy nie ?!? w millepensji nie trzeba dawac zadnej
    dyspozycji tylko w unikoncie trzeba. zdecyduj sie co masz bo wprowadzasz
    zamecik ;)

  • 13. Data: 2002-04-19 12:46:43
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "WaSyL" <w...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > >

    > to masz millepensje czy nie ?!? w millepensji nie trzeba dawac zadnej
    > dyspozycji tylko w unikoncie trzeba. zdecyduj sie co masz bo wprowadzasz

    i jeszcze cos: kolega AMRA opisal kiedys funkcjonowanie debetow w millenium
    dokladnie. warto zapoznac sie z archiwum.

  • 14. Data: 2002-04-19 12:55:15
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >

    > to masz millepensje czy nie ?!? w millepensji nie trzeba dawac zadnej
    > dyspozycji tylko w unikoncie trzeba. zdecyduj sie co masz bo wprowadzasz

    Nie pisalem nigdzie, ze mam millpensje, mam zwykle unikonto i nie wprowadzam
    zametu, chyba ze cos sie zmienilo.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2002-04-22 06:24:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik ".:MisHa:." <m...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    napisal z pogwalceniem logiki...:

    > Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > zdarza sie

    > przyznany mam limit - ktory jakos automatycznie sie nie odnowil - a place
    VE bo

    A w Millennium limit sie odnawia automatycznie? Moze bys sprawdzil w
    regulaminie?

    > wiem ze srodki POWINY byc na koncie.

    Nie "wiem, ze..." tylko "sadze, ze..."
    Wiedzialbys, gdybys sprawdzil. PRZED wydawaniem pieniedzy...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---