  • Data: 2015-09-05 13:00:57
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A ostrzegali przy tym o ryzyku kursowym ?
    > Bo jak ostrzegali, chocby mimochodem, to czemu nie ?

    Przy kredytach nie ostrzegali - mało tego, wrecz umniejszali ryzyko
    przekonujac ze najwyzej bedzie pan płacił 100zł wiecej raty - nie ma sie
    czym przejmowac.

    To nie sa wyjete z kontekstu pojedyncze słowa konsultanta - usłyszałem coś
    takiego w 7 czy 8 bankach.

    O omówieniu ewentualnych konsekwencji zmiany kursu w kontekscie
    niesprzedawalnosci mieszkania etc to mogłes tylko pomarzyc - o tym sie nikt
    nawet nie zająknął.

    Dlatego od tego czasu uwazam banki za zwykłych oszustów. znaczy
    przepraszam, słowo zwykłych czy pospolitych tutaj nie pasuje - to sa
    wybitni oszusci.