  • Data: 2011-09-07 10:49:20
    Temat: Re: Bye, bye, Citi (KK)
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 07 Sep 2011 11:45:54 +0200, krzysn <k...@c...pl> wrote:

    >Nie i mnie to nie interesuje. Mam karte citi od prawie 10 lat i szybko
    >mnie zwolnili z opłaty, dali gratis kartę dodatkową. Ponieważ Ty nie
    >jesteś zwolniony z opłaty domyślam się, że mało jej używasz.

    toż właśnie o tym piszę: nie wiesz, a twierdzisz.

    >W Citi bardzo łatwo o zniesienie opłaty i podniesienie limitu.

    Być może "ktoś wyżej" był zajęty, gdy zadzwoniłem wczoraj na
    partyline, a być może nie podoba im się, że się nie zadłużam i nie
    korzystam z ich super-rat "śliwka w kompot" (czy jakoś tak :-), a
    korzystam z przelewów z karty.

    Faktem jest, że dotąd (czyli ze 2 lata) nie płaciłem za tę kartę, a
    teraz usłyszałem, że od listopada mam płacić.
    A limit rzeczywiście podnosili nie raz, z 9 tys. na prawie 2x
    wywędrował.