  • Data: 2005-09-10 09:00:07
    Temat: Re: Budżet domowy
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zastanawiam się nad inwestycją w MS
    > Money. Nie wiem tylko czy ten program jest na tyle elastyczny aby
    > dostosować go do polskich standardów.

    ja ms money od 1997 roku, niestety w tej starej wersji brakuje mi juz
    miejsca w kategoriach wydatkow (256) i mysle o przesiadce na nowsza wersje
    ale czy czasem z pozostalym funkcjami ms nie poszedl w dol i aby miec
    pozostale funkcje jak w wer 4.0 to teraz trzeba kupic ta najdrozsza...
    ktos moglby napisac jakie ograniczenia ma podstawowa wersja Ms MONEY, czy
    jest obsluga gieldy?