  • Data: 2002-10-18 15:09:56
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dave" <u...@o...pl> writes:

    > i dlatego przez takich jak ty wprowadza oplaty za nie...

    Watpie. Nie wydaje mi sie takze, by mBank na mnie cos stracil.
    BTW: mBank nie wprowadzil chyba oplat za VE do eKonta? Bo to wlasnie
    glowne miejsce powstawania kosztow, uzywam jej do wyplat z bankomatow
    Euronetu (i zadnych innych, ze wzgledu na zaporowa prowizje oraz
    zaporowe kursy).

    > bo nie jest instytucja charytatywna

    A skad acquirer wie jaki bedzie przychod z konkretnego sklepu?

    > a co mu zrobisz zeby wymusic te zobowiazania ? Postraszysz Polcardem ? :-)

    Nie, co mnie obchodzi Polcard? Jesli mi nie bedzie zalezec, to kupie
    w innym miejscu, jesli bedzie, to postrasze PIHem. To chyba elementarne?

    Dziwne, ze jakos nikogo nie musze straszyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator