  • Data: 2002-10-18 15:05:28
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dave" <u...@o...pl> writes:

    > Taki inny przyklad... np. w samolocie chcesz kupic cos bezclowo placac
    >
    > negocjuja zmiane waluty lub rozmienie z innymi pasazerami. To czesty
    > przypadek.

    Nie, zupelnie nie tak. Ty mozesz zaplacic kilkoma walutami, a zwykle
    wszyscy placa kartami. Oni wydaja reszte tylko w swojej walucie.
    Wiec nie ma tu zadnego pola do negocjacji, zas wciaganie do tego innych
    pasazerow - no wiesz? Moga np. spac albo ogladac TV itp - co innego mozna
    zreszta robic w samolocie i dlaczego mialbym im przeszkadzac?

    Zwlaszcza, ze dostalem oferte, zaakceptowalem ja, i mam czym zaplacic :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator