  • Data: 2002-10-17 07:49:00
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Oct 17, 2002 at 09:34:54AM +0200, Dave wrote:

    > jak pani bedzie uprzejma to pojdzie. Ale jesli jest wlascicielka sklepu to

    Uprzejma? Przychodzi do niej klient a ona ma byc _uprzejma_ przyjac od
    niego kase?

    > nie bedzie go zamykac dla takiego goscia i wysle go rozmienic. Tak samo
    > powinna moim zdaniem odeslac goscia do bankomatu jak chce kupic na karte za
    > 2zl.

    Chyba zartujesz. Na pewno zartujesz. Nie, nie mozesz tak myslec jak
    piszesz.

    Hint - jak mam karte kredytowa to bede szedl do bankomatu wyplacic?
    Drugi hint - a jak bankomatu nie ma w okolicy to co?

    > W Polsce jakos nigdy nie moze byc normalnie - jak niedawno sprzedawcy byli
    > panami i olewali kazdego klienta tak teraz klienci sie odwdzieczaja i
    > staraja sie pokazac wyzszasc...

    Bzdura, po prostu należy pamiętać kto komu za co płaci.

    > A uprzejmosc powinna byc z obu stron.

    OK, zgadzam sie. Ale chyba nie nazywasz uprzejmoscia ganianie klienta
    do bankomatu bo nie ma 2zl?

    A swoja droga strasznie mieszasz uprzejmosc sprzedawcy z problemami
    osob stojacych w kolejce - czy ty po prostu nie lubisz kart?

    > Jak w UK bedziesz chcial zaplacic karta za 1 funtowa transakcje to
    > tez cie moga pogonic. Ale tam zawsze bylo normalnie..

    Ciekawe, w niektorych stanach w usa jest tak ze masz prawo miec
    _tylko_ karte (chyba ze sa wywieszki ze nie akceptuja).

    --

    --w