  • Data: 2002-10-17 07:11:58
    Temat: Re: Brawa dla PolCardu
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:aokbua$3s$1@news.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zakupy
    > >
    > Mowisz o specyficznym typie sklepow, gdzie kupuje sie z zalozenia ilosci
    > hurtowe. I raczej malo kto przychodzi tam po jedna cegle. Sam starasz sie
    > cos udowodnic ale Ci to cos nie wychodzi.

    nie rozumiesz. W hurtowni (tak sobie mozna nazwac duzy sklep) mozna kupic
    pare setek metrow kabla ale mozesz tez kupic jedno gniazdko. To jest
    normalny sklep, ktory ma po prostu szersza oferte. Jak ktos chce kupic jedno
    gniazdko to z reguly szkoda mu czasu szukac hurtowni i idzie do najblizszego
    sklepu bo wie ze wiele na tym nie straci. Ale nikt ci nie zabroni kupic w
    hurtowni jednego gniazdka.

    > Od zawsze w kanale dystrybucji sprzedawca detaliczny jest ostatnim ogniwem
    > ktorego zaopatruja sie klienci indywidualni.

    tak jest w ksiazkach. W zyciu jest roznie.

    D.