  • Data: 2018-11-19 09:38:11
    Temat: Re: Braki dostępu...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupal to santander (ten duży, czyli dawny bzwbk - skojarzenie nie jest moje,
    wyczytałem w komentarzach u Samcika, ale porównanie było uderzające: "czy nie
    sądzicie, że ich logo wygląda jak kupa?").
    Duży santander - z białym logo na czerwonym tle - jest duży, ma trzecie miejsce i po
    łyknięciu db dogania żubra.
    Mały santander - santander consumer - obecnie z czerwonym logo na białym tle (a
    poprzednio miał białe na czerwonym) - jest mały (powiedzmy poziom idei czy boś) i
    zajmuje się wyłącznie kredytami gotówkowymi i kartami kredytowymi - ROR tam nie
    otworzysz.
    Volkswagen już ponad rok temu zakończył obsługę fizoli niestety.
    A to "itp." to niby co miało by być? Nic więcej nie zostało :(

    A za co lubisz getout? Ja się go zawsze bałem.
    Choć idea pod postacią lion's to fajne doświadczenie - jedyny bank, który zaprosił
    mnie na kolacyjkę :)