    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Biura maklerskie - kontrakty terminowe
    Date: Thu, 21 Apr 2011 20:25:57 +0200

    "skippy" <m...@t...moon> wrote in message news:ioppds$ni5$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > W dodatku bywa tak, że już po Statice i MT4 widzę że kicnęła sieć, a NOL3
    > udaje wariata jakby było OK.
    > Sieć wraca, pewnie z nowym IP, NOL nadaj udaje tylko kliknięcie jakiegos
    > konkretnego "rozkazu" mu przypomina ze robimy dowidzenia.

    Pewnie w NOL3 idą na kompromis. Pewnie nie ma poolingu do serwera, tylko
    jest odbiór danych,
    Jak nie ma nic w strumieniu przez dajmy na to 3 min to jest "info o padzie".
    Ostatnio był z tym problem bo aktywnosci rynku w godzinach "obiadu" byla tak
    słaba że ten sposób "detekcji" błędu sieci to raczej marna heurestyka. W
    zwiazku z tą słaba :aktywnością wydłużyli
    "czas braku aktywnosci łącza" który nie rozłączą do jeszcze dłuższego okresu
    czasu o efekt jest kompromisowy. Gdybym miał takie możliwosci manewru też
    bym tak zrobił. W koncu siec jest bardziej stabilna niż niska aktywnosc GPW
    :).

> [...]
    > wiem więc dobrze by było, gdyby ktoś napisał.
    >
    > Przy okazji może napiszesz, jak podchodzisz do "nizawodności" sieci.
    > Jak wiadomo, nawet poważny DM może mieć skuteczny pad przez pół sesji.
    >
    > Ja mam Neo i na biurku leży gwizdek GSM gotowy w każdej chwili do
    > czerwonego alarmu oraz włączony dodatkowy komp żeby się natychmiast
    > logować przy padzie podstawowego plus na stałe niezależnie notki w PDA
    > jakby wszystko pieprznęło przez zasilanie, żeby wiedzieć że trzeba dzwonić
    > ze zleceniem jako pokemon.
    >
    > Co tu można udoskonalić pomijając światłowód, sztywne łącza itp sprawy?

    Szczerze powiem to "bagatelizuje" niestabilnosc sieci wiec nic rozsądnego
    nie poradzę. Pewnie do czasu. :).
    Ale w koncu nie jest ze mnie żaden Goldman Sucks...

    george