    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Biura maklerskie - kontrakty terminowe
    Date: Thu, 21 Apr 2011 19:27:21 +0200

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4db06195$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...

    > Rzeczywiście wkurzające jest "automatycznie wylogowanie"...

    W dodatku bywa tak, że już po Statice i MT4 widzę że kicnęła sieć, a NOL3
    udaje wariata jakby było OK.
    Sieć wraca, pewnie z nowym IP, NOL nadaj udaje tylko kliknięcie jakiegos
    konkretnego "rozkazu" mu przypomina ze robimy dowidzenia.

    Być może tak chodzę wszystkie NOL i ePromaki w innych DM, ale tego nie wiem
    więc dobrze by było, gdyby ktoś napisał.

    Przy okazji może napiszesz, jak podchodzisz do "nizawodności" sieci.
    Jak wiadomo, nawet poważny DM może mieć skuteczny pad przez pół sesji.

    Ja mam Neo i na biurku leży gwizdek GSM gotowy w każdej chwili do czerwonego
    alarmu oraz włączony dodatkowy komp żeby się natychmiast logować przy padzie
    podstawowego plus na stałe niezależnie notki w PDA jakby wszystko pieprznęło
    przez zasilanie, żeby wiedzieć że trzeba dzwonić ze zleceniem jako pokemon.

    Co tu można udoskonalić pomijając światłowód, sztywne łącza itp sprawy?