  • Data: 2017-10-17 19:15:37
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2017-10-17, z <...@...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > TTST.

    Kurde, banki nie są w społeczeństwie darzone jakąś szczególną estymą, ale...

    Kiedyś Słonimski z Witkacym i jeszcze kimś trzecim zaczęli awanturować
    się w teatrze, bo im się sztuka nie podobała. Przerwano przedstawienie,
    wezwano policję, a - jak wspomina Słonimski - ,,jakiś pan stanął w loży i
    niegłupio krzyknął: zachowanie panów zmusza nas do obrony tej miernoty!"

    Tutaj zachowanie "z" zmusza nas do obrony bankowej miernoty...

    --
    Liwiusz