  • 51. Data: 2009-11-06 07:55:23
    Temat: Re: Bilonem w opornych
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2009 01:33:28 +0100, Chris napisał(a):

    > No właśnie! Następny dowód na to, że otrzymując świadczenia na konto, a
    > nie do ręki, pracownik/emeryt jest narażony na napad!
    > ZUS przelewał staruszkowi emeryturę na konto, a on żeby mieć za co żyć,
    > musiał po nie iść do banku!
    > W banku bandziory przyobserwowali, że gość wypłaca pieniądze i poszli za
    > nim, napadając na niego w dogodnym miejscu.
    > Trudno o lepszy dowód na bezsensowność pomysłu, żeby ludziom wbrew ich
    > woli przelewać należne im świadczenia na konta bankowe.

    Bo oczywiście lepiej by napadli na listonosza który niesie kasę dla
    kilkunastu albo i kilkudziesięciu osób. No ale co kogo obchodzi
    bezpieczeństwo listonosza.

    --
    Kojer

  • 52. Data: 2009-11-06 07:57:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Robert Kois pisze:

    > Bo oczywiście lepiej by napadli na listonosza który niesie kasę dla
    > kilkunastu albo i kilkudziesięciu osób. No ale co kogo obchodzi
    > bezpieczeństwo listonosza.

    Już się tak nie martw o listonoszy - dzięki emerytom mają drugą, a
    nawet trzecią pensję.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2009-11-06 11:32:55
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Zrodlo?

    palec wskazujący.

  • 54. Data: 2009-11-06 11:35:54
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Chris wrote:

    > A słyszałeś kiedyś o takim przypadku, by kogoś obrabowano na terenie
    > jego zakładu pracy? Bo ja nigdy!

    No nie wiem.

    Ja tam slyszalem o skradzionych z miejsca pracy laptopach, telefonach
    komorkowych czy portfelach.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 55. Data: 2009-11-06 11:48:42
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 17:50:22 +0100, Chris napisał(a):

    > A gdyby Polbank zbankrutował, to wtedy o swoje pieniądze mam się
    > upominać w Atenach?
    > Dziękuję, postoję ;)

    A jak będziesz miał włamanie, albo cię napadną w drodze powrotnej w dniu
    wypłaty?
    --
    marcin

  • 56. Data: 2009-11-06 13:21:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 18:52:54 +0100, Chris napisał(a):

    > Ciekawe, co byś poradził człowiekowi, którego obrabują przy bankomacie

    Bo w drodze powrotnej już nie mogą?

    > Nie mówiąc o tym, że płatności kartą są droższe od płatności gotówką, bo
    > wbrew temu co tu piszesz, przy płatności gotówką sprzedawcy dają rabat,
    > a przy płaceniu kartą nawet nie ma co o tym marzyć.
    > Zresztą sklepy nie przyjmujące płatności kartą są generalnie tańsze.
    > Wczoraj np. zatankowałem samochód na takiej stacji i na 50 litrach ON
    > zaoszczędziłem 15 zł w stosunku do stacji, przyjmujących płatności
    > kartą.

    Kłamiesz jak z nut. Idź do kerfura i poproś o rabat za płatność gotówką.
    Owszem, zdarza się, że niektóre sklepy które liczą każdy grosik opłatę za
    płacenie kartą starają się przerzucić na klienta, ale nie nazywałbym tego
    rabatem. Dodatkowo wielokrotnie płaciłem kartą w różnych sklepach i rabat
    dostawałem. Odnosząc się do stacji paliw. Na takiej Neste za płatność kartą
    jest czasami dodatkowy rabat.
    A sklepy które nie mają płatności kartą, nie mają jej, bo jest to dla nich
    jakiś koszt. Sępią na każdym procencie, więc nie jest na nich taniej, a
    często mają ceny wyższe niż np. sugerowane przez producenta na
    opakowaniach. Taka mała 'przedsiebiorczość'

    --
    marcin

  • 57. Data: 2009-11-07 16:59:30
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Widze ze jestes calkowicie niereformowalny. Zaloz sobie partie z kol.
    > pmlb.
    > Zycze sczescia.

    Partie!?
    To, ze ty kochasz PiS lub PO (wybierz\ sobie)
    Nie znaczy, ze kazdy tak ma? Czy ty naprawde sadzisz, ze kazdy musi byc taki
    jak ty czy twoja rodzina?
    Napisalem, ci, zwe w UK banki nie pibieraja zadnej oplaty za podstawowe
    usugi bankowe w sklad ktorych wchdzi: prowadzenie rachunku, karta debetowa,
    kredytowa, korzystanie z bankomatow bankow (nie ma znaczenia jakiego banku
    bankomatu uzyjesz jest bez prowizji) przelewy, czeki, wplaty itop... to sa
    podstawowe uslugi bankowe i sa za darmo!
    Czy by to zrozumiec musisz zalozyc partie? A moze to po prostu jest
    normalne....

  • 58. Data: 2009-11-07 22:10:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <QHhJm.25294$uf7.14022@newsfe12.ams2>,
    "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > Partie!?
    > To, ze ty kochasz PiS lub PO (wybierz\ sobie)
    > Nie znaczy, ze kazdy tak ma? Czy ty naprawde sadzisz, ze kazdy musi byc taki
    > jak ty czy twoja rodzina?

    Jestes oszolomem?
    Tak przypuszczalem.
    Sluchaj, a ty nie jestes przypadkiem tym pmlb, ktory trollowal na potege
    na alt.pl.emigracja.londyn tak ze 3-5 lat temu????

> [...]
    > podstawowe uslugi bankowe i sa za darmo!

    > Czy by to zrozumiec musisz zalozyc partie? A moze to po prostu jest

    Ale czy ty naprawde wszytsko rozumiesz?
    Bo w innym miejscu napisales ze masz konto 'basic' a w Abbey.
    Ktore to konto oferuje tylko karte bakomatowa (nawet nie VisaElectron,
    tylko LinkCard wazna w zasadzie tylko w brytyjskich bankomatach
    http://en.wikipedia.org/wiki/LINK_(UK) )

    O oprocentowaniu nie wspomne przez litosc.

    TA

  • 59. Data: 2009-11-07 22:21:42
    Od: T...@s...in.the.world

    "pmlb" <p...@d...com> wrote:

> [...]

    Sluchaj, a ty nie jestes przypadkiem tym pmlb, ktory trollowal na potege
    na alt.pl.emigracja.londyn tak ze 3-5 lat temu????
    Tylko tamten mieszkal chyba jeszcze w Poznaniu.

> [...]
    > podstawowe uslugi bankowe i sa za darmo!

    > Czy by to zrozumiec musisz zalozyc partie? A moze to po prostu jest

    Ale czy ty naprawde wszystko rozumiesz?
    Bo w innym miejscu napisales ze masz konto 'basic' a w Abbey.
    Ktore to konto oferuje tylko karte bankomatowa (nawet nie VisaElectron,
    tylko zwykla LinkCard wazna w zasadzie TYLKO w brytyjskich bankomatach

  • 60. Data: 2009-11-08 16:51:59
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...

> [...]
    > http://en.wikipedia.org/wiki/LINK_(UK) )
    >
    > O oprocentowaniu nie wspomne przez litosc.

    Wszystko ci sie pokielbasilo, lacznie z tym, ze wysylasz po dwa te same
    posty...
    Odpoczniej troche bo sie zgrzales.