  • Data: 2012-01-25 17:44:46
    Temat: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 10:41:43 +0100, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > "Xinhua said Beidou is compatible with the U.S. system, as well as the
    > EU's Galileo Positioning System and Russia's Global Navigation
    > Satellite System (GLONASS)."
    >
    > Podejrzewam, że kompatybilność polega na tym, że odbiorniki mogą
    > odbierać różne systemy.

    Na to wygląda, bo jakoś nikt nie rozwija tego enigmatycznego stwierdzenia
    o "kompatybilności". Nawiasem mówiąc dość dziwnie jest ten system
    rozwiązany z wojskowego punktu widzenia. Wzorzec czasu nadawany jest
    centralnie z ziemi, zamiast dać autonomię pojedynczym satelitom.

    Urzekło mnie jedno zdanie w wiki w kontekście Chin: "It's said that the
    reason why is the terminal so expensive is due to "using expensive imported
    Chips"".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl