  • 11. Data: 2014-06-09 23:06:59
    Temat: Re: Biedornka - ruszaja platnosci kartami, POSy Ingenico, obsluga Bank Pekao SA
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > <http://prnews.pl/hydepark/biedronka-z-kartami-tylko
    -jednej-orga
    >>>nizacji-3141579>

    to, że tylko MC to lekka żenada, ale lepsze to niż brak możliwości
    płacenia kartami

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-06-10 00:25:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" napisał w wiadomości
    >podobno tylko posiadacze Mastercard będą mogli płacić kartami w
    >biedronce
    >http://prnews.pl/hydepark/biedronka-z-kartami-tylko
    -jednej-organizacji-3141579

    Dziwne troche, bo obnizka prowizji objela wszystkie karty, ale widac
    obie strony ostro negocjuja ... i dobrze :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-06-11 22:33:07
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-06-07 17:43, Rafal M pisze
    > Wlasnie widzialem w Bidronce zamontowane terminale platnicze,

    Dzisiaj w Warszawie zapłacone (akurat Mastercardem),
    zbliżeniowo podobno też działa.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 14. Data: 2014-06-11 22:40:47
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-06-11 22:33, J_K_K pisze:
    > W dniu 2014-06-07 17:43, Rafal M pisze
    >
    > Dzisiaj w Warszawie zapłacone (akurat Mastercardem),
    > zbliżeniowo podobno też działa.

    PS.: bankomat Euronetu nadal działał ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 15. Data: 2014-06-13 21:04:47
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-06-11 22:33, J_K_K wrote:
    > W dniu 2014-06-07 17:43, Rafal M pisze
    >
    > Dzisiaj w Warszawie zapłacone (akurat Mastercardem),
    > zbliżeniowo podobno też działa.

    Zaplaciłem dzisiaj VISA zblizeniowo wiec działa.
    Co ciekawe w sklepie ktorego nie ma na liscie tych trzech, ale kasjerzy
    wrecz zachecali do placenia karta, przy wszystkich kasach byly
    wywieszone informacje o tym ze juz mozna karta.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2014-06-16 10:02:26
    Od: m...@...pl

    ale zapłaciłeś w warszawie czy poza warszawą?

  • 17. Data: 2014-06-16 18:38:32
    Od: quiris <l...@b...biz>

    Biedronka rozpoczyna wdrażanie płatności kartami we wszystkich swoich sklepach

    16 czerwca Biedronka rozpoczęła stopniowe wdrażanie płatności za pomocą kart. Do
    końca lipca br. planowane jest udostępnienie tej formy płatności klientom we
    wszystkich placówkach sieci. Obecnie transakcje są akceptowane w ponad 330 sklepach
    Biedronka.
    Po pomyślnie przeprowadzonych testach z udziałem klientów w 9 sklepach Biedronka
    zlokalizowanych w Warszawie, Krakowie i Poznaniu rozpoczęło się sukcesywne
    udostępniania usługi w pełnej funkcjonalności. W najbliższych tygodniach nastąpi
    włączanie kolejnych placówek do puli sklepów umożliwiających płatności za pomocą kart
    płatniczych.

    Sklepy Biedronka, gdzie dostępna będzie ta forma płatności, będą w odpowiedni sposób
    oznaczone - za pomocą naklejki na drzwiach wejściowych, a także za pomocą materiałów
    informacyjnych wewnątrz placówki. Klienci będą mogli także sprawdzić, które sklepy
    Biedronka w ich miejscowości akceptują płatności za pomocą kart, poprzez wyszukiwarkę
    z interaktywną mapą, dostępną na stronie internetowej www.biedronka.pl/sklepy -
    wystarczy wpisać konkretną miejscowość i jako kryterium wyszukiwania zaznaczyć pole
    "W tym sklepie zapłacisz kartą".

    Bankiem, który odpowiada za obsługę płatności bezgotówkowych za pomocą kart
    płatniczych w sieci Biedronka, jest Bank Pekao S.A. Należy jednocześnie podkreślić,
    że klienci mogą dokonywać płatności kartami w sklepach Biedronka każdą kartą
    dowolnego banku, działającą w systemach kart płatniczych VISA lub MasterCard.

    Możliwość dokonywania płatności za pomocą kart stanowić będzie uzupełnienie
    dotychczasowych dostępnych form płatności w sklepach Biedronka - gotówkowej
    i za pomocą aplikacji telefonicznej (płatności mobilne). Klienci płacący gotówką
    korzystają również z rozwiniętej sieci około 2100 bankomatów w pobliżu placówek
    Biedronka.

    http://www.biedronka.pl/pl/news,id,778,title,biedron
    ka-rozpoczyna-wdrazanie-platnosci-kartami-we-wszystk
    ich-swoich-sklepach

  • 18. Data: 2014-06-16 21:19:07
    Od: Benny <j...@g...com>

    Dzisiaj sprawdziłem sobie, czy moja ursuska Biedronka ma płatności kartą - okazało
    się tak, jest. Idę sobie, robię zakupy, widzę terminale jeszcze zafoliowane. Można
    już płacić kartą. - Jeszcze nie. A od kiedy? - Od lipca, ale nie wiadomo którego.

    Strona Biedronki kłamie jak TVN

  • 19. Data: 2014-06-17 11:25:42
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2014-06-16 21:19, Benny pisze:
> [...]
    już płacić kartą. - Jeszcze nie. A od kiedy? - Od lipca, ale nie wiadomo którego.

    u mnie tydzień temu otworzyli biedronkę po remoncie, żona się pytała
    wczoraj i niby od dzisiaj będzie można płacić
    po pracy nie omieszkam się wybrać i sprawdzić

    Marcin "lolekanabolek"

  • 20. Data: 2014-06-17 18:38:35
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

> [...]
    już płacić kartą. - Jeszcze nie. A od kiedy? - Od lipca, ale nie wiadomo którego.

    Patrz post wyżej: