  • 1. Data: 2014-06-07 17:43:01
    Temat: Biedornka - ruszaja platnosci kartami, POSy Ingenico, obsluga Bank Pekao SA
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Wlasnie widzialem w Bidronce zamontowane terminale platnicze, POSy sa firmy Ingenico,
    obsluga zajmie sie Bank PEKAO SA.
    Z tego co sie dowiedzialem od kasjerki wszystko jest juz podlaczone, czekaja tylko na
    aktualizacje systemu.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2014-06-07 19:55:23
    Od: NICE <n...@b...com>

    W dniu 2014-06-07 17:43, Rafal M pisze:
> [...]
    Ingenico, obsluga zajmie sie Bank PEKAO SA.
    > Z tego co sie dowiedzialem od kasjerki wszystko jest juz podlaczone, czekaja tylko

    Nareszcie, ile to Ja razy musialem dymac z pod kasy do bankomatu ....!

    NIce

  • 3. Data: 2014-06-07 21:04:35
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 07 Jun 2014 19:55:23 +0200, NICE napisał(a):

    > Nareszcie, ile to Ja razy musialem dymac z pod kasy do bankomatu ....!

    Oby niedługo nie okazało się, że jest nowy powód do narzekania. Był
    wygodny bankomat przy Biedronce z dwudziestkami i zlikwidowali. ;)

  • 4. Data: 2014-06-08 11:59:55
    Od: NICE <n...@b...com>

    W dniu 2014-06-07 21:04, jureq pisze:

    > Oby niedługo nie okazało się, że jest nowy powód do narzekania. Był
    > wygodny bankomat przy Biedronce z dwudziestkami i zlikwidowali. ;)

    Bankomaty pod biedronkami to zazwyczaj cash costam ... one wydaja po 20
    mysle ze zostana chociaz kto wie co we łbie wymyslilo sobie PEKAO:)

    Nice

  • 5. Data: 2014-06-08 12:09:51
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-06-08 11:59, NICE pisze:

    > Bankomaty pod biedronkami to zazwyczaj cash costam ...

    Zależy gdzie. U nas Euronet, BS, a nawet PKO BP ;)

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2014-06-09 10:38:36
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

> [...]
    Ingenico, obsluga zajmie sie Bank PEKAO SA.
    > Z tego co sie dowiedzialem od kasjerki wszystko jest juz podlaczone, czekaja tylko

    Hm, w "mojej" Biedronce 3 dni temu wstawili nowy bankomat Planet Cash. O
    możliwości płacenia kartami nie wiedzą a może tylko nie chcą mówić.

  • 7. Data: 2014-06-09 11:09:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dąbrowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Hm, w "mojej" Biedronce 3 dni temu wstawili nowy bankomat Planet
    >Cash. O możliwości płacenia kartami nie wiedzą a może tylko nie chcą
    >mówić.

    U wszystkich naraz nie wstawia, ale to kwestia dni.
    Natomiast ten bankomat ... transakcja wiazana ?

    Tak czy inaczej - prowizje spadaja, bedzie coraz latwiej o platnosc
    karta. I telefonem.

    J.

  • 8. Data: 2014-06-09 17:08:28
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Rafal M <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
    Ingenico, obsluga zajmie sie Bank PEKAO SA.
    > Z tego co sie dowiedzialem od kasjerki wszystko jest juz podlaczone, czekaja tylko

    podobno tylko posiadacze Mastercard będą mogli płacić kartami w
    biedronce

    <http://prnews.pl/hydepark/biedronka-z-kartami-tylko
    -jednej-orga
    nizacji-3141579>
    --
    pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://piaohong.appspot.com/newsgroup

  • 9. Data: 2014-06-09 19:14:25
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 09/06/2014 17:08, lolekanabolek wrote:
    > podobno tylko posiadacze Mastercard będą mogli płacić kartami w
> [...]

    Co za problem? Przecież każdy z NAS posiada po kilka Vis i MC, a często
    i inne wynalazki.

  • 10. Data: 2014-06-09 22:41:19
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    mx <m...@o...pl> Wrote in message:

    -jednej-orga

    > Co za problem? Przecież każdy z NAS posiada po kilka Vis i MC, a często
    > i inne wynalazki.

    czytelnicy pbb pewnie tak, a pozostała część społeczeństwa?
    --
    pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"