  • Data: 2016-07-18 11:27:53
    Temat: Re: Bgzoptima 2,5% do 24.10, max 150k
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 11:06:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A stare odplywaja.
    Pewnie nie odpływają. Albo odpływa jakaś bez znaczenia część.
    Kilkakrotnie już pisałem że userzy pl.biznes.banki to nie reprezentatywna próbka

    > A nawet jak stare wplyna za chwile, to na ~2 tygodnie maja niedomiar -
    > ciekawe jak to wplywa na plynnosc banku ...
    >
    > No chyba, ze jakos im sie pokrywa np z terminem wykupu obligacji czy
    > splat kredytow i im wcale odplyw nie przeszkadza ...
    Myślę że większość klientów Optimy ma ciekawsze zajęcie jak "ewakuacja".
    Wbrew pozorom w bankach idioci nie pracują i jak byłby problem z odpływem to by
    reagowali.