  • 21. Data: 2009-01-16 16:47:39
    Temat: Re: Bezpłatnośc mbanku
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Maverick <k...@g...pl> napisał(a):

    > mozesz miec max 2 konta - jedno twoje i drugie wspolne - ale wyglada na to >
    ze i tak na oddzielne tokeny/loginy)

    Niekoniecznie.

    Mi wystarcza 1 token i nim wchodzę na oba konta, oczywiście logując się na
    konto do którego wydano mi token.

  • 22. Data: 2009-01-16 17:07:04
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    jack <j...@g...pl> napisał(a):

    > Mnie mBank nic nie kosztuje:

    Ejże ;)
    Dalej piszesz: "pomijając ,że bank i tak swoje zarabia na kontach", coś tu nie
    gra ;)

    > efektywnie używam 4kont emax plus oraz karty
    > kredytowej co daje dotatkowo kilkanaście złotych zysku miesięcznie.

    Jak to robisz, że tyle szmalu na nich "zarabiasz" ?

    > Z tego też względu zdecydowaną większość gotówki przelałem wczoraj do No
    > ble
    > Bank

    Też tak zrobiłem, ale nie do Noble; nie lubię ryzyka.

    > I myślę,że nie ja jeden... Może da im to coś do myślenia ?

    Wątpię, ale przydała by się im restrukturyzacja, kadrowa i systemowa - za
    bardzo się IMO rozproszyli w działalnościach.

  • 23. Data: 2009-01-16 17:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > sądziłem że ktoś szuka możliwości posiadania karty z kontem
    > oszczędzającym a w tym wg. mnie najlepszy jest polbank, niestety
    > wszystkiego mieć nie można

    obecnie widac nie, Jeszcze całkiem niedawno mbank dokładnie to oferował.

    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,
    że w ten sposób staje się potworem." Fryderyk Nietzsche

  • 24. Data: 2009-01-16 19:12:03
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Kotlet mielony pisze:

    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > To chyba rzeczywiście zostaje Eurobank !
    >

    > no to powodzenia kiedy nie przysla tokenagsm, mi token gsm nie przyszedl
    > na komorke a na infolini
    > babka stwierdZila ze jedyny sposob na ponowne otrzymanie (a nie przyszlo
    > nic) to odwiedzenie eurobanku, nie rozumiem k. czemu jakas pinda na
    > stoisku w hipermarkecie ma miec wieksze uprawnienia
    > niz osoba na ifrolini ktora mi go wydawala (nieskutecznie). Jako ze w
    > moim miesce nie ma
    > eurobanku to niestety z banku korzystac nie moge.
    >
    > A co jakbym byl przykuty do lozka? Nie po to zakladam konto przez
> [...]
    Przerabialem token kilka razy. Na szczescie placowke mam pod nosem.
    Problem byla Nokia e51. Cos tam nie halo.
    Wzialem stary telefon i odebralem sms.
    W Nokii e51 wklepalem recznie adres tokena i sciagnalem.
    Z racji zapomnianego hasla robilem to 2 razy i jakos z e51 po prostu nie
    szlo. Jakos nie dochodza smsy typu "wap push".

    Po za tym konto w Eurobanku bez zarzutu.
    Przelewy smigaja jak nalezy.
    U mnie Eurobank sluzy jako konto oszczednosciwo-rozliczenio - bez karty.
    DO wyplat mam mBank a teraz testuje Aliora. Trzymam w każdym z nich
    drobne kwoty i na biezaca przelewam z Euro. Na razie wygodne.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-01-16 19:40:17
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4970dbf9@news.home.net.pl, *dwr* wrote:

> [...]
    > Z racji zapomnianego hasla robilem to 2 razy i jakos z e51 po prostu
    > nie szlo. Jakos nie dochodza smsy typu "wap push".

    Musisz wejsc w ustawienia WAP, skrzynka uslug, ustawienia (albo na odwrot -
    ustawienia, skrzynka uslug) i wlaczyc odbieranie wiadomosci sieciowych. Bez
    tego twoj tel je ignoruje.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 26. Data: 2009-01-16 19:49:32
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

> [...]
    > Z racji zapomnianego hasla robilem to 2 razy i jakos z e51 po prostu nie
    > szlo. Jakos nie dochodza smsy typu "wap push".

    Dziwne... na mojej e51 nie było żadanych problemów ze ściągnięciem
    tokena i jego aktywacją.
    Taka tokenowa ciekawostka - token zabezpieczony jest pinem. Podanie
    złego pinu nie blokuje tokena, tylko powoduje generowanie
    nieprawidłowego kodu potwierdzającego np. przelewy. Zapominając o tym
    łatwo mozna sobie zablokowac konto.
    Druga sprawa związana z tokenem - uruchomienie tokena i wygenerowanie
    hasła do logowania do systemu _bez_ faktycznego zalogowania się do
    systemu powoduje desynchronizacją tokena z system transakcyjnym i
    blokadą konta.

> [...]
    > DO wyplat mam mBank a teraz testuje Aliora. Trzymam w każdym z nich
    > drobne kwoty i na biezaca przelewam z Euro. Na razie wygodne.

    Eurobank ma dość przyjemny system transakcyjny, z podglądem blokad.
    Szkoda, że nie ma powiadomień sms o zdarzeniach na rachunku jak w
    mBanku.

    I jeszcze jedno - podczas zakładania lokat warto wybrać "lokatę
    negocjowalną" - system zawsze oferował mi lokatę oprocentowaną wyżej o
    0,01% :) od lokat "standardowych".

  • 27. Data: 2009-01-16 19:51:46
    Od: "jack" <j...@g...pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > bardzo się IMO rozproszyli w działalnościach.
    >

    > W tym co napisałem wszystko jest prawdziwe !!!
    To tylko mała "inżynieria finansowa" .To przecież proste w sumie jest...Wystarczy
    kredytówkę spłacać przed terminem.I obracać miesięcznie kwotą 3-4-5 tys.zł.
    Warto sprawdzić i...korzystać.
    A co do Noble Bank - jak każdy działający w Polsce bank ma gwarancje na 50tys.euro
    (x2 przy koncie wspólnym) i to mi wystarcza.

  • 28. Data: 2009-01-16 20:24:06
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gkqobt$34e$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Musisz wejsc w ustawienia WAP, skrzynka uslug, ustawienia (albo na
    > odwrot - ustawienia, skrzynka uslug) i wlaczyc odbieranie wiadomosci
    > sieciowych. Bez tego twoj tel je ignoruje.

    szkoda tylko ze babka ktora opowiada o wydaniu tokena mowi o przyjsciu smsa,
    a o tej informacji dowiedzialem sie dopiero pozniej jak reklamacje
    telefoniczna zglaszalem

    --
    http://ProgramPartnerski.detalowiec.pl - zarób kilka tysięcy miesięcznie!
    zobacz też http://Wspolna-Flaszka.PL i

  • 29. Data: 2009-01-16 20:24:27
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 16 Sty, 12:29, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
> [...]
    > Pytanie - gdzie sie przeniesc na probe?
    > Załozenia:
    > - brak oplat za prowadzenie
    > - przelewy max 50gr
    > - smsowy sytem potwierdzen, aczkolwiek tu sie nie upieram - moze byc cos
    > innego.
    > Co polecacie?
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ;www.rowery.rejtravel.pl
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
    > abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

    Oprócz świetnego konta Eurobanku warto przyjrzeć się ofercie E-Getin:
    bezpłatne ror + bezpłatne konto oszczędnościowe 7 % bez limitów na
    przelewy między oszczędnościowym a rorem, bezpłatne przelewy ,
    bezpłatne przelewy z bankomatów Getin Euronetu, BZWBK i Ecardu, bank
    zwraca 1% wartości transakcji bezgotówkowych promocja do 31 maja

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 30. Data: 2009-01-16 20:39:48
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gkqqdb$ds5$1@inews.gazeta.pl, *Kotlet mielony* wrote:

    > szkoda tylko ze babka ktora opowiada o wydaniu tokena mowi o
    > przyjsciu smsa, a o tej informacji dowiedzialem sie dopiero pozniej
    > jak reklamacje telefoniczna zglaszalem

    Bo dla zwyklego czlowieka to wyglada jak sms...
    Zreszta to jest raczej sms, tyle ze z takim naglowkiem aby tel wiedzial ze
    to wap-push.
    Jak by zaczeli tlumaczyc cos ludziom o wiadomosciach sieciowych, wap-push to
    by ciezko sie rozmawialo...
    Choc konsultanci powinni miec w opisie Troubleshooting wytlumaczenie gdzie
    szukac tego zeby uruchomic jak cos nie dziala.